بهگزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن انصاریفرد روز یکشنبه ۸ فروردینماه ۱۴۰۰ در جلسه پاسخگویی به سؤالات مردمی از طریق سامانه سامد، افزود: « اولین جلسه پاسخگویی به سؤالات مردمی توسط دستگاههای اجرایی در سال جدید با حضور مدیر کل و معاونان ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان و با توجه به اهمیت فعالیتهای ادارهکل و قرار داشتن در ایام سفر برگزار شد.»
او با اشاره به اینکه این جلسات بر اساس تأکید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار میشود، گفت: «مردم سراسر استان بدون هزینه با شماره ۱۱۱ تماس میگیرند و نظرات و مشکلات خود را مطرح میکنند.»
انصاریفرد با تأکید بر اینکه ارتباط با این سامانه در بررسی و رسیدگی به مشکلات مردمی موثر است، اضافه کرد: «بر اساس آمار سال گذشته، ۱۰ مورد درخواست مردمی از طریق سامد به ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان ارجاع شده و خوشبختانه به تمامی درخواستها رسیدگی شده است.»
او با اشاره به اینکه متوسط رسیدگی به درخواستهای مردمی در این ادارهکل کمتر از ۴ روز بوده است، گفت:«تاکنون شکایتی از ادارهکل دریافت نشده و متوسط زمان رسیدگی به درخواستهای مردمی خیلی خوب بوده است.»
معاون مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی (سامد) استانداری سمنان از پیگیری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان در زمینه رسیدگی به درخواستهای مردمی قدردانی کرد و افزود: «تماسهای روز جاری نیز از نقاط مختلف استان یود و پاسخهای قانع کنندهای داده شد.»
مدیر کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان نیز گفت: «تمام تلاش کارکنان این ادارهکل، علیرغم چالشهای فراوان، خدماترسانی به مردم در سراسر استان است.»
مهدی جمال با اشاره به قرار داشتن در ایام سفرهای نوروزی، افزود: «یکی از اهداف شرکت در این جلسه پاسخگویی به مردم بر اساس وظایف ستاد اجرایی خدمات سفر بوده است و اولویت ما حفظ سلامت مسافران است تا با خاطره خوش استان را ترک کنند.»
او تأکید کرد: «در زمینه خدماترسانی به مردم، تمامی دستگاههای اجرایی باید همافزایی داشته باشند.»
48
نظر شما