مغانلو یا آل کثیر؛ چه کسی مهاجم اول می شود؟

با اتمام دوران محرومیت آل کثیر، گل محمدی کار دشواری برای انتخاب میان او و مغانلو دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر می رسد که گزینه اصلی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس حداقل در چند دیدار پیش رو مغانلو باشد و این به دو دلیل است: نخست اینکه آل کثیر ۶ ماه است که با تیم تمرین نکرده است و طبیعی است که باوجود تمرین های انفرادی از شرایط آمادگی به دور باشد و در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد.دوم اینکه مغانلو بسیار آماده است و انگیزه بالایی از خود نشان می دهد. او در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان هم پاس گل داد و هم یک توپ به تیر دروازه کوبید.

شهریار مغانلو در تمرینات سال جدید هم آمادگی بالایی از خود به نمایش گذاشته تا یحیی گل‌محمدی که ماه‌هاست با مشکل گلزنی روبروست را قانع به ماندن در ترکیب کند. این بازیکن که با قرارداد شش ماه راهی پرسپولیس شده است در دیدار برابر پدیده هم در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: پاسخ به یک ادعا: پول پرسپولیس برای استقلال خرج می شود؟

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    2 1
    هر دو بازی میکنن سیستم ۴-۴-۲ یحیی خودش میدونه غصه نخورین. در بازیهای اصلی دفاع ها: سیامک- کنعانی_ حسینی و آقایی چهار هافبک هم: سرلک و نور الهی و پهلوان و امیری فوروارد: مغانلو و آل کثیر ذخایر غنی شده: کمال خان - عالیشاه همیشه آماده - رادو- دفاعی که از پدیده گرفتیم و دفاع راست فعلی که اسمش رو همیشه فراموش میکنم و عبدی و فوروارد دیگه که باز تازگی ها چند دقیقه میاد ارنج . کسی موند؟؟؟
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    1 0
    معلومه اونیکه اماده تره و بهتر بازی کنه!