نیمه شعبان فرصت معنوی ارزشمند برای ارتباط بیشتر با خالق هستی است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با صدور پیامی سالروز میلاد امام زمان حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فرا رسیدن جشن های نیمه شعبان را تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین از قشم کیهان عباسیان در این پیام نیمه شعبان را یکی از خجسته ‌ترین و پر برکت ‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی دانست.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏

پانزدهم شعبان روز میلاد خاتم الاوصیاء و یگانه منجی عالم بشریت است که زمین و زمان، ظهور او را به انتظار نشسته تا با شمیم آمدنش جانی دوباره گیرد و وعده های الهی را بر تحقق عدالت در سراسر عالم و پیروزی مستضعفان جهان را درک نمایند.

حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) خورشید مهرافروز آسمان امامت، روشنایی بخش دل های منتظر و نجات دهنده مظلومان از جور ستمگران است تا با ظهور خود، سرود پیروزی و صدای دل انگیز عدالت و آزادی را در سراسر دنیا طنین انداز کند.

نیمه شعبان به برکت وجود دوازدهمین‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یکی از خجسته ‌ترین و پر برکت ‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی است.

همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند نیمه شعبان  زادروز ابرمردی است که جهان را از شرّ‏‎ ‎‏ستمگران و دغلبازان تطهیر می نماید و زمین را پس از آنکه ظلم و جور آن را فرا گرفته پر‏‎ ‎‏از عدل و داد می نماید و مستکبران جهان را سرکوب و مستضعفان جهان را وارثان ارض‏‎ ‎‏می نماید.

اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت قطب عالم امکان، دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان، حضرت حجت بن الحسن العسکری (علیه السلام) ارواحنا له الفداء را به حضور مقام معظم رهبری، ملت ایران اسلامی و بخصوص مردم شریف جزیره قشم تبریک گفته و از خدواند بخشنده تعجیل در ظهورآن حضرت را مسئلت دارد.

کیهان عباسیان

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =