۰ نفر
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
اجرای عدالت موجب گشایش زندگی مردم می شود

رییس قوه قضاییه در بدو ورود به استان لرستان از پیگیری و بررسی وضعیت استان در شورای قضایی و اداری خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین از لرستان : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید به مردم ولایت مدار لرستان گفت: توفیقی برای من و همکاران است که در سفر به لرستان در کنار مردم عزیز باشیم تا بتوانیم مشکلات آنها را بررسی نماییم .

وی افزود: در ابتدا باید یعلت تاخیر در سفر و همچنین لغو حضور در اجتماعات مردمی بعلت ویروس کرونا از مردم استان عذرخواهی کنم .

 حجت الاسلام والمسلمین رییسی ادامه داد : بهمین علت ۲۲ نفر از همکاران قوه به تمام شهرهای استان سفر کردند و وضعیت سازمان های اداری وابسته دستگاه قضا را بررسی کرده که انشالله در شورای قضایی و اداری استان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان ،استاندار و همکاران قضایی مطرح و تصمیم گیری خواهیم نمود . 
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه مسئولان عالی قضایی در نشست ها حضور خواهند داشت اظهار داشت : بخشی از تصمیم گیری ها را در استان و بخشی از آنها نیز که نیاز به پیگیری در مرکز دارد در تهران بررسی و انجام خواهند شد .
سید ابراهیم رییسی در ادامه با اشاره نشست‌هایی که در استان برگزار می شود تصریح کرد: نشست با همکاران قضایی ، نشست با مدیران دستگاهها، و نشست با نمایندگان اقشار مختلف را در برنامه داریم اما این کفایت نمی کند ولی آنچه بررسی می‌شود پیگیری و در راستای حل آن اجرایی خواهد شد . 

رییس قوه قضاییه اظهار امیدواری کرد: انشالله با اجرای عدالت و حضور در استان بتوانیم در گشایش زندگی مردم و همکاران قضایی موثر واقع شویم . 

سید ابراهیم رییسی همچنین با ادای احترام به شهدای لرستان گفت: به ۶۳۰۰ شهید لرستان ادای احترام می کنیم خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران سندهای زنده دفاع مقدس و مقاومت و جانفشانی هستند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =