‍ دورهمی‌ها در پارک‌ها و فضاهای سبز شهرکرد در روز طبیعت ممنوع شد

شهردار شهرکرد گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا در راستای جلوگیری از تجمعات و دورهمی‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهرکرد در روز طبیعت تعطیل می‌باشد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : مهندس بهادر عبدالغنی اظهارداشت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و رنگ‌بندی‌های شهرها در راستای جلوگیری از تجمعات و دورهمی‌ها، تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و محله‌ای در روز طبیعت تعطیل می‌باشد.

وی افزود: با همکاری معاونت خدمات شهری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اقدامات لازم در راستای ضدعفونی و گندزدایی معابر و وسایل بازی کودکان به صورت مستمر انجام می‌شود اما در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه خدمات در محیط‌های بازی کودکان، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و غرفه‌ها در تمامی پارک‌ها محدود می‌شود.

شهردار شهرکرد ضمن عذرخواهی از مردم جهت عدم ارائه خدمات در روز طبیعت  بیان کرد: شهرداری شهرکرد برای حفظ سلامت شهروندان، امسال هیچ برنامه‌ای برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین در پارک‌ها و بوستان‌ها تدارک ندیده است.

عبدالغنی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های تفریحی در پارک‌ها و بوستان‌ها متعلق به مردم است، خاطرنشان کرد: به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا تمام امکانات رفاهی و ارائه خدمات شهرداری در روز طبیعت تعطیل خواهد بود.

وی گفت: توصیه ما به شهروندان آن است که از منازل خود خارج نشوند و از هرگونه عادی‌انگاری در خصوص کرونا و خطرات آن پرهیز کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =