پالایش نفت آبادان ۱۰ هیئت فوتبال اصفهان صفر

دیدار هفته ی چهارم (دور برگشت) رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، با برتری ۱۰ بر صفر تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان پیش از ظهر امروز در آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، هفته چهارم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در حالی دقیقه دقایقی پیش در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان با دیدار دو تیم پالایش نفت آبادان هیات فوتبال اصفهان برگزار شد که آتش بازی آبادانی ها کار دست هیئت فوتبال اصفهان داد و این رقیب با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست را از صدرنشین لیگ برتر پذیرا شد.

در این دیدار الهام عنافچه، سهیلا ملمولی و فرشته خسروی از تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان هر کدام هت تریک  کردند و فاطمه رحمتی نیز  با یک گل، در این دیدار جذاب گلزنی کردند.

این ششمین کلین شیت شاگردان نرگس علوانی در این دوره از رقابت‌ها است.

پالایش نفت آبادان با این نتیجه صدرنشینی خود را در جدول رقابت ها استحکام بخشید و بایستی شنبه هفته آینده از هفته پنجم این رقابت ها با تیم قدرتمند مس رفسنجان در رفسنجان دیدار کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان پس از پیروزی تیمش در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش بازیکنانش در زمین مسابقه گفت: بازی سبکی داشتیم، این بازی در واقع پیش‌زمینه و تمرینی برای بازیکنان ما برای رابت اصلی مان در مقابل تیم مس رفسنجان در هفته آینده بود.

نرگس علوانی اظهار کرد: از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را نیز به ثمر برسانیم.

وی افزود: از تلاش تمام بازیکنانم در زمین قدردانی می کنم. این تفاضل گل بالا برای تیم ما نیاز بود و خوشحالیم که آن را به دست آوردیم.

اما سرمربی تیم هیئت فوتبال اصفهان حاضر به گفتگو نشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =