۱۷ میلیون تردد سهم راه‌های اصفهان در سفرهای نوروزی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اتمام تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان با ۱۷ میلیون سفر خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز سیزدهم فروردین اشاره کرد و اظهار داشت: در این تاریخ، ۷۱۷ هزار و ۷۶ تردد در راه های استان اصفهان انجام شده است که درصد تغییرات تعداد وسیله ورودی در این تاریخ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۹۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونایی در سیزدهم فروردین ماه،  ۱۰ هزار و ۱۸۵ وسیله نقلیه از استان اصفهان خارج شد که امسال این تعداد به ۵۷ هزار و ۹۷۴ خودرو  و درصد تغییرات ۴۹۶ درصدی افزایش یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کل تردد انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی در راه های استان اصفهان را ۱۷ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۹۵ اعلام کرد و گفت: درسال جاری، تعداد وسیله نقلیه ورودی در این بازه زمانی یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۸۷۲ خودرو است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با تغییرات ۱۰۵ درصدی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در سال جاری یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۴۲ است که این میزان در سال گذشته ۵۹۸ هزار و ۷۲۸ خودرو بوده است و با افزایش ۱۲۲ درصدی همراه است.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =