کاهش ۹ درصدی تردد در محورهای خوزستان با تردد بیش از ۶ میلیون خودرو

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تردد در محورهای استان طی ۱۳ روز فروردین سال ۱۴۰۰ (تعطیلات نوروزی) نسبت روزهای پایانی اسفندماه سال گذشته کاهش ۹ درصدی را نشان می دهد.

غلامعباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در اهواز، اظهار کرد: از اول تا ۱۳ فروردین سال جاری تردد بیش از ۶ میلیون خودرو در محورهای استان به ثبت رسیده است که این میزان در مقایسه با ۱۳ روز پایانی اسفند ۹۹، کاهش ۹ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: خروجی وسایل نقلیه از استان در بازده زمانی اول تا ۱۳ فروردین امسال ۱۷۴ هزارو ۷۴۸ تردد می باشد که در مقایسه با روزهای پایانی اسفند سال گذشته۱۲ درصد کاهش داشته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه ورود وسایل نقلیه در تعطیلات نورز امسال در مقایسه با ۱۳ روز پایانی اسفند سال گذشته  ۶ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا ۱۳ فروردین ۱۶۵ هزار و ۱۴۶ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

بهرامی نیا، یادآور شد: بیشترین ترددهای نوروز امسال در سه راهی آغاجری - بهبهان، «رفت و برگشت» محور ماهشهر به بندر امام خمینی (ره) و محور ملاثانی به اهواز به ثبت رسیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1501225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =