چرا پول مردم ایران باید دست شوهر «ابرو گوندش» باشد؟ /در دوره احمدی نژاد میلیاردها میلیارد پول این ور آن ور شد

صادق خرازی گفت: 16 سال است که کشور قربانی مدیریت خودکامه است. از 1384 تا به الان مدیران ارشد کشور فکر می‌کنند ولایت بر مردم دارند. تا زمانی که این گونه فکر می‌کنند، این محصول و نتیجه‌اش میشود. مدیریت وکالت است، ولایت نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق خرازی که این روزها نامش در میان کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 1400 است، این روزها بیش از گذشته پای گفتگو با رسانه ها می نشیند و در باب مسائل مختلف اظهار نظر می کند.

او اخیرا در گفتگویی به مدیریت کشور در دوره احمدی نژاد گریزی شده و گفته است؛‌«تصرف در بیت المال کردند به عنوان مدیریت، خصوصا در دوره آقای احمدی نژاد و کسی هم پاسخگو نبود. میلیاردها میلیاردها پول این ور و آن ور شد و تمام شد.»

خرازی گفته است «آمدند یک داستان حقوق بگیر نجومی درست کردند و چند مدیر را دراز کردند و تمام پرونده میلیاردها پول بانک زنجانی، رضا ضراب و دیگران تمام شد.»

این چهره اصلاح طلب روایت کرده است «اخیرا سفری به ترکیه داشتم؛ دم فرودگاه در محل تشریفاتشان می‌رفتم، گفتند این هواپیمای اختصاصی برای رضا ضراب، شوهر خانم ابرو گوندش، خواننده معروف ترکیه هست. امروز صبح از آمریکا آمده‌اند. مردم ایران چه گناهی کردند که پولشان در اختیار یک خواننده ترک و یک آدمی که با یک ماشین قالپاق طلایی می‌خواهد زندگی کنند، باشد.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =