۰ نفر
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
خط و نشان سرمربی العین برای فولادی‌ها

سرمربی العین در نشست خبری بازی با فولاد گفت: می دانیم فولاد تیم خوبی است ولی ما به دنبال پیروزی هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال فولاد فردا(شنبه) از ساعت 20:20 به وقت تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می رود.

پدرو امانوئل سرمربی العین در نشست خبری این بازی گفت: بازی با فولاد اهمیت زیادی برای ما دارد چون در مهمترین رقابت آسیایی حضور داریم. بدون شک قبل از سوت بازی هر دو تیم شانس مساوی برای پیروزی دارند. خیلی خوب می دانیم رقیب ایرانی ما تیم خوبی است. می دانیم در بازی فردا از ما انتظار برد دارند و هدف ما در بازی فردا پیروزی و راه یابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

وی درباره وضعیت بد تیم العین در این فصل، گفت: بدون شک امور به شکلی که می خواستیم در این فصل پیش نرفته است. البته مسئله لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و اهمیت زیادی برای ما دارد. این بازی برای ما و باشگاه اهمیت بازید دارد و از زمانیکه من با العین قرارداد امضا کردم، این تیم یکی از بزرگترین تیم های آسیا بوده و در این بازی تمام تلاش خود را می کنیم و با 100 درصد توان وارد زمین می شویم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

سرمربی پرتغالی در واکنش به حرف های سرمربی فولاد در زمینه اینکه در این مرحله تیم فوق العاده ای وجود ندارد، گفت: صحبتی درباره حرف های سرمربی فولاد ندارم. خیلی خوب می دانم که از ما در این بازی چه انتظار می رود. در این مرحله تنها یک فرصت وجود دارد و آن پیروزی است در غیر این صورت شما باید از این رقابت ها خداحافظی کنید. پس با کمال احترام به رقیب ما به دنبال برد هستیم.

بیشتر بخوانید: دومین طلای فرنگی کاران ایران در آسیا

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =