پرویز مظلومی معتقد است تیمش می‌توانسته با تفاضل سه و حتی چهار گل، النصر را شکست دهد.

پرویز مظلومی گفت: امروز یکی از زیباترین بازیهای استقلال را با تشویق‌های پرشور هواداران انجام دادیم اما دفاع النصر آن قدر بسته بود که نتوانستیم بیشتر از دو گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی 2 بر 1 تیمش مقابل النصر عربستان که با حذف آبی‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا همراه بود، در نشست خبری پس از بازی گفت: «قبل از هر چیز دست هوادارانمان را می‌بوسم که در این بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند و از دقیقه یک تا 90 ما را تشویق کردند.»

مظلومی ادامه داد: «در اوایل نیمه دوم و حدود دقیقه 60 تمرکز تیم ما به خاطر برخی جریانات روی سکو به هم ریخت و همین موضوع باعث شد که ما در آن دقایق یک گل بخوریم، در حالی که من فکر می‌کردم آن عده در حال فحش دادن به تیم ما هستند.»

سرمربی استقلال با تشکر از بازیکنان خود گفت: «به همه آن‌ها خسته‌ نباشید می‌گویم. امروز یکی از زیباترین بازی‌های استقلال را شاهد بودیم. به تیم النصر هم تبریک می‌گویم اما حق ما بود که در این بازی با اختلافی بیش از 3، 4 گل پیروز شویم اما متاسفانه ما امروز ساده‌ترین موقعیت‌ها را از دست دادیم. النصر هیچ کار خاصی در این بازی نکرد، به ویژه در دقایق پایانی فقط زیر توپ می‌زدند و به باخت 2 بر 1 راضی بودند. با این وجود بازیکنانم امروز قهرمانانه بازی کردند و اگر آن‌ها باز هم همین‌گونه بازی کنند، می‌توانند این تیم را به قهرمانی آسیا برسانند اما متاسفانه ما در بازی‌های قبلی امتیازهای مفتی را از دست دادیم،‌ این یکی از تلخ‌ترین پیروزی‌های عمرم بود.»

40 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پاریکال IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
    0 0
    اگه اون بازیهای حساسو امتیاز از دست نمیدادی جون ما هم به لب نمیرسید.سر بازی امروز نصف موهام ریخت
  • ش IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
    0 0
    کدام اتفاق؟
  • پرسپولیسی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
    0 0
    البته اگر داور ایرانی بود حتما 5 گل میزدید!!!!
  • بدون نام GB ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
    0 0
    بله اگر مهربانی داوری (مشابه داوران لیگ برتر) وجود داشت استقلال با اختلاف 4 گل برنده می شد.
  • اســـتقـــــــــــــــلـــــــال CA ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
    0 0
    خوبه مثل بعضیا حداقل آخر نشدیم یا 5 تا 5تا نخوردیم:))
  • محمدرضا اس اسي IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
    0 0
    هنوز قلبم از اتفاقات ديروز استاديوم درد ميكنه.
  • رحمان IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
    0 0
    باسلام: آقای مظلومی شما هم یاد گرفته بایک ادلبات محترمانه نقاط ضعف خود ازجمله آرایش تیم. عدم بازی خوانی.باخت نیمه مربیان. تعویض های ...راتوجیه نمایید ومن باشناختی ازفوتبال وروحیاتشما(ترسو)هیچ گاه برای استقلال جام نمی توانی بدشت آورید
  • میثم پرسپولیسی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
    0 0
    خدائیش خیلی بد بازی کردین.البته دو فرصت طلائی فرهاد از دست داد.جناب آقای مظلومی تو خونه خودت جلو 70000 نفر تماشاچی اینطوری بازی کردین بازم میگی خوب بازی کردین و باید 4 گل میزدین؟!یه کم منصف باش.مطمئنم خیلی از بچه های استقلالی هم با من هم عقیده هستن که اونطور که شما میگین خوب بازی نکردین
  • Esteghlal AE ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
    0 0
    آقای مظلومی یعنی انتظار داشتی این فوتبال رو هم بازی نکنیم!!! تیمی که فقط 90 دقیقه تا صعود فاصله داره و باید با اختلاف 2گل برنده بازی بشه آن وقت تیم باید یک نیمه رو از دست بده!!! آخه این کجای مربیگیری هست که داری ارایه میدی پرویزخان... حاضرم قسم بخورم اگه یه مربی خارجی خوب داشتیم الان قهرمان لیگ شده بودیم و در آسیا هم حرفی واسه گفتن داشتیم اما حیف... مشکل فوتبال ایران همینه دیگه مثلا یه تیم مثل استیل این همه بازیکن جذب کرد ولی مربی خوب نداشت و همینطور استقلال در این چند سال اخیر.
  • مادرید IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
    0 0
    ببخشید شب بود سیبلاتون ندیم و گر نه چهار گل می خوردیم (بازیکنان النصر)
  • امير خان IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
    0 0
    آقاي مظلومي درود به شرفت.... همه مي دانند كه شما چقدر زحمت كشيدي....ظاهرا فراموش كردند كه قلعه نوعي اين تيم را قبول نكرد و حتي دو سه بازيكن كليدي رو از استقلال گرفت تا شايد نتيجه نگيريد....من به عنوان هوادار واقعي استقلال از شما كمال تشكر را دارم و اطمينان دارم كه مي توانيد استقلال را قهرمان كنيد.