جمع‌آوری معتادان متجاهر در نوروز باعث کاهش سرقت شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در ایام نوروز موجب کاهش سرقت در استان شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از  قزوین؛ علی رحمانی، مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه این شورا در شهرستان آبیک برگزار شد گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر در ایام تعطیلی نوروز موجب کاهش  چشمگیر سرقت در استان شده است.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه ایران سردمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان است اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مقام اول کشفیات مواد مخدر را در سال ۱۳۹۹ در دنیا کسب کرده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اهمیت مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر تاکید کرد: دستگاههای عضو شورا گروههای NA حمایت کنند و اماکن مناسب را در اختیار این گروه برای برگزاری جلسات بهبودی قرار دهند.

رحمانی در ادامه افزود: کمپ های ترک اعتیاد باید به وسایل ورزشی تجهیز شود و این امر نیازمند توجه ویژه است.

مشاور استاندار گفت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در کمپ ها با هدف توانمندسازی بهبود یافتگان موادمخدر حائز اهمیت است و باید در دستور کار باشد.

او در ادامه افزود: اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد برای گروه های دانش آموزی با هدف ارتقای سطح آگاهی آنان از طریق شبکه شاد از سوی آموزش و پرورش باید اجرایی شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =