دیدار  فرمانده نیروی هوایی ارتش با همسر شهید صیاد شیرازی + عکس

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز شهید صیاد شیرازی با همسر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه روسای ادارات عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این نیرو، همزمان با سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی با حضور در منزل ایشان با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار با تمجید از شهامت بی بدیل و اخلاص کم نظیر شهید صیاد شیرازی که الگویی عملی از رفتار و فرماندهی علوی را ارائه کرده ‍اند، با تاکید بر همراهی همسر این شهید بزرگوار در این راه، گفت: قطعا اجر شما نزد خداوند متعال کمتر از آن شهید عزیز نیست و پشت نام بزرگ و ماندگار شهید صیاد، استقامت و همراهی و سلوک زینبی شما دیده می‌شود.

 دیدار  فرمانده نیروی هوایی ارتش با همسر شهید صیاد شیرازی + عکس

در این دیدار همسر شهید صیاد شیرازی با بیان خاطراتی از ارتباط معنوی شهد صیاد با آیت الله بهاءالدینی به اثرات معنوی برقراری این ارتباط در انگیزه ادامه جهاد و مقاومت اشاره کرد و گفت: هربار که از دیدار با آیت الله بهاءالدینی بر می گشتیم روحیه شهید ایشان چند برابر می شد.

وی به وعده  صادق آیت الله بهاءالدینی به سپهبد صیاد شیرازی برای شهادت وی اشاره کرد و افزود: همسرم برای شهادت در راه خدا لحظه شماری می‍کرد و به آرزوی خود رسید.

در این دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با اهداء لوح، از مقام شامخ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و سیره  زندگانی زینبی همسر ایشان تجلیل کرد.

216215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =