۰ نفر
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
خرید ارزان قیمت لوازم خانگی از فروشگاه بهار

خرید لوازم خانگی با کیفیت ایرانی در بازار پر تلاطم امروزه جزو ضرورت های خرید آگاهانه است. درکنار کیفیت باید به فاکتورهای مهمی همچون قیمت و تحویل فوری نیز دقت کرد.

فروشگاه اینترنتی بهار با تکیه بر اصول اولیه خود بهترین برندهای ایرانی در حوزه لوازم خانگی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. محصولات برندهای مهمی همچون یخچال دیپیونت، یخچال هیمالیا، ماشین لباسشویی بست و تعدادی دیگر از نامدارترین و شناخته شده ترین تولید کننده های لوازم خانگی در فروشگاه بهار گرد هم آمده اند تا مشتریان بتوانند یک خرید درست و جانانه داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی بهار با سابقه فروش بیش از یکساله محصولات لوازم خانگی بر بستر اینترنت توانسته صدها نفر را تبدیل به خریدار راضی نماید.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که مزیت های فروشگاه اینترنتی بهار نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی و حضوری چیست؟ همچنین مزیت خرید اینترنتی نسب به خرید حضوری از فروشگاه ها چیست؟

دلایل خرید از فروشگاه بهار:

۱- دسترسی سریع به تنوع بیش از چند صد محصول ایرانی

با یک کلیک و با سرعت بالا به تمامی محصولات تولید کنندگان ایرانی در فروشگاه بهار دسترسی داشته باشید. میتوانید محصولات متنوع را به صورت انلاین با تصاویر و مشخصات دقیق بررسی نمایید و همچنین امکان مقایسه و فیلتر کردن تنوع و مشخصات محصول نیز برای شما فراهم آمده است.

۲-ارزان ترین قیمت لوازم خانگی

قیمت محصولات در خرید یک فاکتور بسیار مهم است و صرفه جویی و خرید ارزان تر یک تصمیم عقلانی و مناسب در این زمینه است. فروشگاه بهار با تکیه بر اصول خود لوازم خانگی را با ارزان ترین قیمت ممکن به دست مشتریان می رساند.

۳- ارسال و تحویل فوری

یکی از مزیت های خرید اینترنتی از فروشگاه بهار ارسال فوری محصولات است. شما پس از خرید محصولات در کمترین زمان ممکن کالا خود را دریافت خواهید کرد. در استان های تهران، البرز، قم و قزوین محصول مورد نظر شما در کمتر از چند ساعت به دست شمای خریدار میرسد و میتوانید محصولات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن نسب به سایر فروشگاه های اینترنتی و حتی حضوری تحویل بگیرید. زمان ثبت سفارش برای استان های ذکر شده و تحویل به قدری سریع است که شما لذت یک خرید اینترنتی واقعی را تجربه خواهید کرد.

برای سایر شهرها و استان های شور نیز زمان ارسال حداکثر ۱ روز کاری در نظر گرفته شده است تا مشتری در دورترین نقطه ایران نیز بتواند محصول خود را به سرعت تحویل بگیرد.

۴- پرداخت و تحویل در محل

فروشگاه بهار برای استان های تهران، البرز، قم و قزوین گزینه تحویل و سپس پرداخت در محل را فعال کرده است تا مشتریان بتوانند پس از تحویل محصول خود درب منزل یا محل کار خود و اطمینان از درستی خرید و صحت و سلامت کالا، هزینه آن را پرداخت کنند. همچنین زمان تحویل محصولات در کمتر از چند ساعت در نظر گرفته شده است.

یکی از افتخارات فروشگاه بهار ارسال و تحویل همه روز حتی در ایام تعطیلات و قرنطینه و پرداخت در محل در کمترین زمان ممکن است است که طبق برآورد و تجربه همکاران ما فروشگاه اینترنتی بهار عنوان سریع ترین ارسال و تحویل درب محل را از آن خود کرده است.

در ادامه به معرفی خلاصه وار برخی برندهای مطرح ایرانی که در فروشگاه اینترنتی بهار موجود هستند می پردازیم:

یخچال دیپیونت:

شرکت گل آسای سرما از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را با تولید یخچال فریزر دیپیونت آغاز کرده است که و در سال ۱۳۸۸ با تقویت بنه فنی و مهندسی خود به صورت جدی وارد تولید محصولات با کیفیت ایرانی و رقابت با برندهای سرشناس شد.

یخچال دیپوینت توانسته در بازار یخچال فریزرهای ایرانی در طی مدت کوتاهی به دلیل کیفیت مناسب، زیبایی ظاهری و امکانات خوب زبان‌زد عام و خاص شود. بررسی عملکرد اخیر شرکت دیپوینت گویای این حقیقت است که مرز باریک بین کیفیت یخچال دیپوینت با نمونه‌های مشابه خارجی به قدری باریک شده که می‌توان آن را نادیده گرفت.

شرکت دیپیونت یخچال فریزرهای خود را با تنوع محصولات یخچال دوقلو، یخچال کمبی فریزر پایین، یخچال پهن و فریزر بالا به تولید میرساند. هدف این شرکت رقابت با محصولات خارجی و تبدیل شدن به یکی از برترین تولید کنندگان یخچال و فریزر در ایران است.

یخچال دیپیونت با استفاده از تکنولوژی های روز و قطعات و موتور بسیار عالی توانسته است زبانزد خاص و عام شود. امکاناتی که در محصولات دیپیونت استفاده می‌شوند اعم از کمپرسور اینورتر، صفحه نمایشگر شفاف و لمسی، قابلیت اتصال به آب شهری و یخساز اتوماتیک داخلی و ۳۰ ماه گارانتی یخچال فریزر و ۶۰ ماه گارانتی کمپرسور است. میتوانید برای مشاهده قیمت و خرید یخچال دیپیونت به فروشگاه اینترنتی بهار مراجعه نمایید و تمامی مشخصات محصولات و تصاویر را با جزئیات و دقت بیشتری بررسی نمایید.

خرید ارزان قیمت لوازم خانگی از فروشگاه بهار

یخچال هیمالیا

شرکت هیمالیا سابقه بیش از نیم قرن تولید یخچال فریزر را به صورت تخصصی با خود یدک می‌کشد. واقعیت این است که خرید لوازم برقی آشپزخانه به خصوص یخچال فریزرها،  با توجه به تنوع برندها و توسعه تکنولوژی، کمی پیچیده و دشوار شده است، ولی می‌توان ادعا کرد یخچال‌ فریزر هیمالیا همیشه یکی از گزینه پرطرفدار ایرانی است.

یخچال هیمالیا شاید یکی از پیشرو ترین تولید کنندگان یخچال فریزر ایرانی نام برد که کمک شایانی به تولید محصولات باکیفیت ایرانی کرده باشد. تنوع یخچال فریزر هیمالیا به صورت یخچال فریزرهای فول امکانات دوقلو، یخچال فریزر های پهن، یخچال فریزر های کمبی و فریزر صندوقی تقسسیم بندی می‌شود.

در یخچال های هیمالیا امکاناتی همچون اتصال به آب شهری، قابلیت یخساز اتوماتیک بیرونی و داخلی، استفاده از کمپرسورهای مناسب آب و هوای ایران با کیفیت بسیار خوب،   گنجایش و ظرفیت های بسیار بالا، گارانتی ۳۰ ماهه و خدمات پس از فروش بسیار عالی و مناسب اشاره کرد.

خرید ارزان قیمت لوازم خانگی از فروشگاه بهار

یخچال فریزر و ماشین لباسشویی بست

بست (Bost) نام تازه واردی است که به تازگی توانسته است در بازار محصولات ارزان قیمت اما باکیفیت ایرانی نام و نشانی برای خود دست و پا کند.  شرکت اسنوا صاحب امتیاز برند بست است و محصولات بست توسط شرکت اسنوا تولید و پشتیبانی می‌شود.

شرکت اسنوا گروه کالایی لباسشویی برند BOST (برخی افراد به اشتباه ماشین لباسشویی بوست میگویند) را در ظرفیت های ۵، ۶ و ۷ کیلوگرمی تولید و روانه بازار می‌کند. این ظرفیت شستشو مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت، زوج های جوان و افراد مستقل است.

در وصف کیفیت و امکانات ماشین لباسشویی بست Bost  همین نکته کافی است که این محصولات توسط شرکت اسنوا تولید شده و دارای ۲۴ ماه خدمات پس از فروش هستند و توسط اسنوا گارانتی می‌شوند.

خرید ارزان قیمت لوازم خانگی از فروشگاه بهار

یخچال فریزر بست نیز یه همین شکل با قیمت ارزان و کیفیت مناسب توسط شرکت اسنوا تولید می‌شود.  یخچال بست تنوع محصولاتش به ۲ مدل یخچال ۲۴ فوت بست و یخچال ۱۴ فوت بست خلاصه می‌شود. این محصولات نیز ۲۴ ماه گارانتی دارند.

فروشگاه بهار در تمام ۷ روز هفته و حتی ایام تعطیل مراحل ثبت سفارش و ارسال محصولات را انجام می‌دهد. شما می‌توانید جهت دسترسی و خرید محصولات ایرانی باکیفیت با قیمت ارزان و تحویل و ارسال فوری و با امکان پرداخت در محل به فروشگاه بهار با ادرس اینترنتی www.bahar.store مراجعه نمایید یا فروشگاه ایترنتی بهار را در موتور جستجوی گوگل جستجو نمایید.

همکاران ما در فروشگاه اینترنتی بهار به صورت فول تایم از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۳۵۲۵۱ و آنلاین آماده پشتیبانی و مشاوره رایگان شما برای یک خرید مناسب هستند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503643