پخش ویژه‌برنامه "مهنا" در استقبال از ماه مبارک رمضان

همراه اول با تکیه بر تجارب موفق پیشین خود، ویژه برنامه دو قسمتی «مهنّا» را در استقبال از ماه مبارک رمضان پخش می‌کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با نزدیک شدن ماه مهمانی خدا، ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان با عنوان «مهنّا» از طریق روبیکا پخش می‌شود.

ویژه برنامه «مهنّا» که اقدامی در راستای آماده‌سازی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان جهت بهره‌برداری حداکثری از فیوضات رمضان الکریم است، توسط تیمی متمرکز و متخصص از همراه اول و روبیکا در کربلای معلی ضبط شده است.

مهنّا که به‌معنای «گوارا» است روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری(۲۳ و ۲۴ فروردین) رأس ساعت ۲۱ با اجرای مژده لواسانی، روایتگری حامد عسکری، مداحی حمید علیمی و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک از طریق روبیکا برای تمامی ایرانیان پخش می‌شود.

همراه اول با در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های لازم زیرساختی و ارتباطی به سوپر اپ روبیکا، تمام سعی خود را برای ایجاد فرصتی مناسب و درخور ایام ماه مبارک رمضان و غنی‌سازی محتوای فضای دیجیتال کشور انجام می‌دهد تا مردم در دوران خانه‌نشینی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی، با کمترین دغدغه بتوانند تک تک لحظات معنوی این ماه را همراهی کنند.

لازم به ذکر است، همراه اول همزمان با شیوع کرونا در کشور ضمن تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، در رویدادهای خاص و با تکیه بر بسترهای خود گام‌های مهمی در عرصه محتوای دیجیتال برداشت که نظیر آن را در ماه محرم سال گذشته و عزادارای سید و سالار شهیدان شاهد بودیم؛ همراه اول با همکاری پیام‌رسان بومی روبیکا امکان ویژه‌ای را برای هیئت‌های مذهبی سراسر کشور فراهم آورد که برگزاری مراسم‌ عزاداری را در دوران محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، تسهیل کرد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503706

برچسب‌ها