۶ نفر
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
شجاع خلیل‌زاده: سرنوشت چه بد نوشت!/عکس

بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار پستی اشاره غیرمستقیم به بازی برابر این تیم کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از همان روز سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا احتمال همگروه شدن الریان و پرسپولیس یکی از جذابیت‌های این مسابقات بود. حالا بعد از گذشت چند ماه از این اتفاق سرخ‌ها باید به زودی برابر الریانی قرار بگیرد که شجاع خلیل زاده را در ترکیب خود دارد. مدافعی که جدایی اش از این تیم باعث ناراحتی هواداران سرخ شده بود.

شجاع امروز در هتلی که تمام تیم‌های حاضر در گروه E در آن حضور دارند با بازیکنان پرسپولیس دیدار کرد و حالا با انتشار یک استوری احتمالا به ماجرای بازی برابر این تیم اشاره کرده است. بازیکنی که اخیرا اشاره کرده بود پرسپولیس خانه‌اش است و به این تیم بازخواهد گشت.

شجاع خلیل‌زاده: سرنوشت چه بد نوشت!/عکس

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید ارتش سرخ IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    16 16
    شجاع جان تو همیشه تو قلب پرسپولیس و هواداراش جا داری
    • محمد IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      2 1
      داداش لطفا از طرف ما نظر نده اتفاقا شجاع یکی از منفور بازیکنان تیم شد شجاع یک بازیگر مکار بود که نفع خودش رو به نفع تیم ترجیح داد. بابت زحمتهایی که تو تیم کشید ممنونیم ازش فقط همییین نه بیشتر. لطفا ازش اسطوره نسازید.
  • دختر پرسپولیس IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    7 3
    اقایی شجاع تک قبلی هواران هستی و خوهد مانو هر بازی کنی میره میاد اما بازی کنی بگ من خانه ام پرسپولیس و تا اخر می مونم تو این تیم بعد بره واقعا بد ولی ما امید داریم شما هم بر می گردید به تیم پرسپولیس
    • محمدرضا IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      0 1
      اصلا میدونید ک با فسخ یک طرفه باعث ضرر رسوندن ب باشگاه شد تا پرسپولیس از انتقال وون سود نبره بعدم رفتن ب ی تیم دیگ قبل فینال بزرگترین خیانته ک خودش داره داد میزنه اون رو خریدن