۷ نفر
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
بلایی که AFC سر کلاه گل محمدی آورد/عکس

مهر نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در نشست خبری قبل از بازی با الوحده امارات مجبور به پوشش برند کلاه روی سر خود شد.

خبرورزشی - رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در حالی از فردا چهارشنبه با برگزاری دو دیدار پرسپولیس - الوحده امارات و الریان قطر - گوا هند آغاز می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم به برگزاری متمرکز این رقابت‌ها در شهر گوا هند گرفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط ویژه‌ای را برای تبلیغات شرکت‌ها و برندهای مختلف گرفته است. این قوانین حرفه‌ای باعث تغییر پیراهن‌های تولیدی باشگاه تراکتور تبریز جهت حضور در این بازی‌ها شد. کمیته بازاریابی و تجارت AFC توضیحات مسئولان تراکتور را برای پوشیدن یکی از معتبرترین برندهای تولید لباس در جهان فوتبال را نپذیرفت تا آنها مجبور به تغییر آن شوند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز هرگونه تبلیغ غیرمجاز شرکت‌ها به تیم‌ها را نمی‌دهد. همین موضوع نیز باعث شد تا یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در نشست خبری امروز خود قبل از بازی با الوحده امارات مجبور شود روی کلاه خود برچسب زده تا تبلیغ برندی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد ندارد را نکرده باشد.

بلایی که AFC سر کلاه گل محمدی آورد/عکس

در صورتیکه گل محمدی بدون برچسب و با نمایش برند کلاه روی سرش در نشست خبری حاضر می‌شد جریمه‌ای بالغ بر ۱۰ هزار دلار به پرسپولیسی‌ها تحمیل می‌کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تبلیغات روی زیرپوش بازیکنان را نیز مشمول جریمه می‌داند و بازیکنان حتی نمی‌توانند از قلم بندهای زیر جوراب خود که مارک برند دیگری بر روی آن وجود داشته باشد را بپوشند و برای «تیپ» خود در زمین مسابقه حق ندارند از لوازم سایر تولیدی‌ها استفاده کنند.

تمهیداتی که برای درآمدزایی کنفدراسیون در نظر گرفته شده است تا شرکت‌های معتبر جهت سرمایه گذاری در این بازی‌ها ترغیب شوند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =