۰ نفر
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
شاتل موبایل مودم‌ ۴.۵G عرضه کرد

شاتل موبایل اعلام کرد به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان مودم‌های ۴.۵G رومیزی زایکسل خود را مجددا به بازار عرضه می کند.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور هم زمان با شروع ماه رمضان جشنواره ای ترتیب داده است که در آن مودم رومیزی زایکسل مدل ۴۵۰۶ که پیش از این نیز به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل و ۲ گیگابایت اینترنت هدیه عرضه می شد، حالا و پس از مدتها توقف عرضه، در رمضان ۱۴۰۰ مجددا و این بار با ۵۲ گیگابایت اینترنت هدیه در دسترس مستقیم متقاضیان قرار می گیرد.

مودم رومیزی Zyxel مدل ۴۵۰۶ که یکی از پیشرفته ترین مودم های ۴.۵G موجود در بازار است، از چیپست HiSilicon LTE Cat۶ بهره می‌برد که امکان استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر نسل ۴.۵ را برای کاربر ممکن می‌کند. این مودم از وای فای دو کانال ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند و قابلیت پشتیبانی از اتصال بیسیم تا ۳۲ نفر به صورت هم زمان از طریق وای فای را دارد.

استفاده از مودم ۴.۵G زایکسل به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل به کاربر این امکان را می‌دهد که همیشه به اینترنت پرسرعت و باکیفیت دسترسی داشته باشد.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش ۳G و ۴G در سراسر کشور است که برای نخستین بار، از فناوری «سیم کارت هوشمند» استفاده کرده است. با استفاده از این فناوری، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک، به طور خودکار، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می کند.

متقاضیان برای استفاده از شرایط ویژه این جشنواره و خرید این محصول می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir  مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504789

برچسب‌ها