خرید کتاب های دور دنیا در نیم ساعت انتشارات گاج از بانک کتاب کنکور

کتاب‌های کمک درسی زیاد وجود دارند که داوطلبان کنکور سراسری متناسب با نیاز علمی خود می‌توانند از هر یک از کتاب‌های موجود در بازار جهت رسیدن به یک سطح ایده آل استفاده کنند.

یکی از انتشارات محبوب در بین دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری انتشارات گاج است که در سال‌های اخیر با عرضه کتاب‌های متنوع توانسته است محبوبیت زیادی در بین افراد کسب نماید. کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت که توسط انتشارات گاج عرضه شده است از رنگ و بوی تازه‌ای استفاده می‌کند.

کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت به عنوان یک ایده جالب از نشر گاج است که باعث کاهش زمان مطالعه کتاب‌های درسی و جمع بندی مطالب خوانده شده خواهد شد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد اهمیت استفاده از کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت مطالب جالب توجهی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.

معرفی کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت

یکی از نکات کلیدی در انتخاب کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت توجه کردن دانش آموزان به زمان در نظر گرفته شده است. در واقع هر داوطلب در کنکور سراسری برای این که بتواند در آزمون سراسری به نتیجه دلخواه دست پیدا کند، باید زمانبندی مناسبی را در جلسه آزمون رعایت نماید. برای هر رشته‌ی تحصیلی به صورت نرمال، نیم ساعت زمان برای دروس عمومی و اختصاصی وجود دارد.

بررسی زمانبندی موجود و در نظر گرفتن شرایط محیطی امتحان به داوطلبان کمک خواهد کرد تا بتوانند در یک وضعیت مطلوب قرار بگیرند. کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت از جمله کتاب‌هایی است که برای دوره جمع بندی بسیار مناسب است. هر داوطلب می‌تواند در طول شبانه روز به راحتی یکی از مجموعه‌های کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت را حل نماید. یکی از نکات کلیدی گنجانده شده در این کتاب که توسط انتشارات گاج منتشر شده است، وجود بخش جمع بندی مطالب خوانده شده با ریتم جالب است.

جمع بندی یکی از موضوعات کلیدی در هنگام تثبیت مطالب خوانده شده برای کنکور سراسری است که از اهمیت زیادی برخوردار است. دانش آموزان با استفاده از کتاب دور دنیا در نیم ساعت می‌توانند به سهولت مطالب فصل به فصل کتاب را از طریق یادگیری حل تست، جمع بندی نمایند. وجود بخش جمع بندی مفید در این کتاب به دانش آموزان این امکان را می‌دهد که علاوه بر یادگیری مطالب خوانده شده، تست‌های مختلف را نیز امتحان کنند.

کتاب‌های انتشارات گاج در بسیاری از موارد دارای وضعیت تست محور است تا دانش آموزان بتوانند مطالب درسی خوانده شده را در قالب حل تست تثبیت نمایند. اگر به دنبال یک کتاب مناسب جهت جمع بندی مطالب خوانده شده هستید بهتر است نگاهی به مجموعه کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت داشته باشید.

اهمیت خرید کتاب دور دنیا در نیم ساعت

همواره داشتن یک منبع مناسب برای جمع بندی مطالب خوانده شده به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم داوطلبان کنکور سراسری است. داوطلبان کنکور سراسری با یافتن منابع مناسب از انتشارات گاج می‌توانند در دوره جمع بندی مطالب کنکوری، به یک وضعیت ایده آل دست پیدا کنند. مشاوران کنکور سراسری به دانش آموزان و داوطلبان توصیه می‌کنند تا دوران جمع بندی را به صورت جدی مدنظر داشته باشند. وجود منابع مختلف درسی به دانش آموزان این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن بتوانند به جمع بندی مناسب دست پیدا کنند.

یکی از منابع فوق العاده عالی برای رسیدن به جمع بندی مطالب کنکوری، کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت است که توسط انتشارات گاج منتشر شده است. این کتاب برای دوران جمع بندی در رشته‌های مختلف بسیار کاربردی است. ویژگی‎‌های متعددی در این کتاب گنجانده شده است که به دانش آموزان کمک خواهد کرد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت فیزیک فاقد درس‌نامه مجزا است و با تست‌های متنوع دانش آموزان را محک می‌زند.

در مرحله تست زنی دانش آموزان می‌توانند با آموزش‌های مختلف ارائه شده، میزان یادگیری را افزایش دهند. انتشارات گاج در ارائه این کتاب‌ها سعی کرده است تا از روش‌های جدید تدریس اساتید استفاده نماید. مطالب کتاب به شکل ساده و روان تدوین شده است تا یادگیری افزایش پیدا نماید. یکی از نکات کلیدی و قابل توجه در کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت استفاده از 8 رنگ متفاوت در پاسخ به تست‌هاست. در واقع دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری برای این که بتوانند به فرآیند پاسخ سوالات خود برسند می‌توانند از این رنگ بندی استفاده کنند.

خرید کتاب های دور دنیا در نیم ساعت انتشارات گاج از بانک کتاب کنکور

ویژگی‌های کتاب دور دنیا در نیم ساعت

هر کتاب با توجه به نوع موضوعات در نظر گرفته شده دارای ویژگی‌های متعدد زیادی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری است. کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت نیز از این قاعده مستثنا نیست. از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب دور دنیا در نیم ساعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مناسب برای دوران جمع بندی برای رشته‌های مختلف

· ارائه پاسخ‌نامه کامل برای سوالات 4 گزینه‌ای

· استفاده از رنگ بندی متفاوت برای رسیدن به جواب

· ارائه پاسخ‌نامه تشریحی برای درک بیشتر مطالب

· پیوست آزمون جامع و تکمیلی برای یادگیری بیشتر

· بررسی سایر گزینه‌های تست و ارائه تست‌های دو گزینه‌ای

دانش آموزان برای این که بتوانند کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت را خریداری کنند نیاز به شناسایی فروشگاه معتبر دارند تا با استفاده از تخفیف‌های ویژه در زمان و هزینه‌های خود مدیریت کنند. یکی از فروشگاه‌های مطرح در زمینه فروش انواع کتاب و محصولات آموزشی، فروشگاه بانک کتاب کنکور است.

خرید کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت از بانک کتاب کنکور

بانک کتاب کنکور یک فروشگاه جامع در زمینه خرید کتاب کنکور و محصولات آموزشی است که دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری با مراجعه به این فروشگاه می‌توانند به کتاب‌های کمک آموزشی متنوع دسترسی پیدا کنند. وجود تخفیف‌های جذاب و ارسال رایگان این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که بتوانند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

بانک کتاب کنکور با داشتن تنوع زیاد در کتاب‌های آموزشی انتشارات مختلف باعث شده است تا خریداران بتوانند با هر سلیقه‌ای که هستند از این فروشگاه خرید نمایند. اگر بخواهید کتاب‌های دور دنیا در نیم ساعت انتشارات گاج را با تخفیف ویژه درب منزل تحویل بگیرید بهتر است به فروشگاه کتاب کنکور به آدرس ketabkonkour.com مراجعه کنید.

بانک کتاب کنکور دارای نماد اعتماد الکترونیک است لذا اگر می‌خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و از تخفیفات هیجان انگیز بهره‌مند شوید، بهتر است از فروشگاه بانک کتاب کنکور دیدن کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505157