بهترین فرصت برای خرید اقساطی آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب

سال گذشته میلادی با معرفی آخرین و جدیدترین گوشی های برند اپل سپری شد، جایی که شاهد رونمایی از سری آیفون ۱۲ در مدل های متنوعی بودیم. کمپانی اپل با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها گوشی هوشمندی را به بازار عرضه کرده است که می توان به جرئت آن را در رده ی بهترین گوشی های هوشمند قرار داد. اپل با قرار دادن برترین تراشه موجود A۱۴ در سری آیفون ۱۲ یک خط و نشان بزرگ برای دیگر کمپانی های تولید کننده ی گوشی های هوشمند کشید.

استفاده از این تراشه به عملکرد کلی و سریع مافوق سریع سری آیفون ۱۲ کمک به سزایی کرده است. قیمت آیفون ۱۲ با توجه به استفاده از یک تراشته ی پر قدرت تر از مشابه ی سال گذشته یعنی آیفون ۱۱ تغییراتی جزئی داشته است که کاملا معقولانه بنظر می رسد.

بازرگانی سیب با بیش از یک دهه تجربه در فروش محصولات اقساطی برند اپل می تواند یک بستر امن برای خریدهای امروز شما باشد. اپل معتبرترین برند در تولید محصولات و گجت های هوشمند است که امروزه به یک غول در تکنولوژی تبدیل شده است. حس هیجان انگیز استفاده از این محصولات را می توانید با بازرگانی سیب تجربه کنید.

خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو در یک سال

با توجه به قیمت ارز و محدودیت هایی که در مسیر تهیه ی گوشی های تازه وارد به بازار وجود دارد، بازرگانی سیب با اقدامی هوشمندانه توانسته آخرین سری از گوشی های هوشمند اپل را بدون هیچ دغدغه ای برای مخاطبان به صورت اقساطی عرضه کند. در میان چهار مدل از آیفون های تازه وارد، قیمت آیفون ۱۲ پرو وسوسه انگیزترین مورد برای خریداران اقساطی به شمار می رود. برای اطلاع از قیمت به روز و اقساطی گوشی های آیفون می توانید به نشانی bazarganisib.com مراجعه کنید. آیفون ۱۲ پرو در بازرگانی سیب با حجم های متفاوت و رنگبندی کامل عرضه می شود. جالب ترین نکته در خرید اقساطی آیفون از بازرگانی سیب آن است که می توانید میزان پیش پرداخت را انتخاب نمایید، حداقل میزان پیش پرداخت برای گوشی های آیفون از ۴۰ درصد محاسبه خواهد شد.

بهترین فرصت برای خرید اقساطی آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب

آیفون ۱۲ پرو می تواند یک گزینه ی مناسب برای عکس برداری، استفاده ی روزمره و حتی گیمینگ باشد. علاقمندان بسیاری از سر تا سر دنیا بعد از رونمایی از سری آیفون ۱۲ در صف های طویل خرید آیفون ۱۲ پرو قرار گرفته اند، با توجه به اینکه امسال همه گیری کرونا ایجاد صف های واقعی را به دست فراموشی سپرد اما به صورت آنلاین بسیاری منتظر موجود شدن این محصول بوده اند.

شرایط خرید آیفون ۱۲ پرومکس از بازرگانی سیب

برای خرید آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب باید دارای دسته چک صیاد باشید همچنین وجود شخص صاحب حساب در روز خرید الزامی است. آیفون ۱۲ پرومکس  در حجم های ۲۵۶ و ۱۲۸ گیگابایت برای خرید در بازرگانی سیب موجود می باشد. برای طی کردن پروسه ی خرید باید پیرینت و گردش مالی حساب متصل به حساب را به صورت کاغذی یا آنلاین همراه خود داشته باشید. قبل از مراجعه ی حضوری باید زمان خرید را با تماس با کارشناسان بازرگانی سیب تنظیم نمایید. تمام پروسه ی خرید در بازرگانی سیب در کمتر از ۴۵ دقیقه انجام می شود. بازپرداخت اقساط از ۳ تا ۱۲ ماه قابل تقسیم است و به ازای هر ماه یا دو ماه یکبار چک دریافت می شود ...

بهترین فرصت برای خرید اقساطی آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب

از دیگر محصولاتی که می توانید به صورت اقساطی از بازرگانی سیب خرید کنید می تواند به اپل واچ، ایرپاد، انواع مک بوک، کنسول های بازی و آیپد اشاره کرد که هر کدام دارای شیوه های متفاوتی برای خرید است. اپل واچ و ایرپاد بدون پیش پرداخت قابل خریداری هستند و از ۳ تا ۱۲ ماه نیز اقساط را در پی خواهند داشت.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505161