۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
تفاوت خرید بک لینک با سئو سایت در چیست؟

احتمالا شما هم به عنوان یک وب مستر و مدیر سایت زمانی که قصد بهبود رتبه سایت و افزایش بازدید و ورودی گوگل سایت خود را دارید به دنبال مسائلی مانند "سئو سایت" و یا "خرید بک لینک" رفته اید . اما تفاوت این روش ها در چیست و شما به عنوان یک مدیر یا فردی که مسئول تبلیغات یک سایت را بر عهده گرفتین برای بهبود رتبه سایت باید به چه نکاتی توجه نمایید . برای حل این مساله و پاسخ به این پرسش ابتدا به موضوع اصلی یا سئو سایت میپردازیم .

تفاوت خرید بک لینک با سئو سایت در چیست؟

سئو سایت چیست و چه نقشی در افزایش ورودی دارد؟

اولین مرحله برای شروع تبلیغات اینترنتی و اطمینان از اینکه وب سایت مد نظر ما در جایگاه مناسبی قرار گرفته و روز به روز دچار پیشرفت میشود ، داشتن یک وب سایت سئو شده برای موتورهای جستجو است . درواقع هدف از سئو وب سایت بهتر دیده شدن سایت و مطالب آن برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل است که این موضوع میتواند باعث افزایش ورودی گوگل سایت شود .

سئو سایت شامل چه مراحلی است ؟

بهبود سئو وب سایت یک روزه امکان پذیر نیست و شامل مراحل و بخش های مختلفی است . در مرحله اول سئو باید به ظاهر سایت و چگونگی نمایش آن به مخاطلب خاص خود توجه نماییم مثلا یک وب سایت سئو شده برای کاربرانی که بیشترین ورودی آن از طریق گوشی های هوشمند است بخش زیادی از سئو مربوط به ظاهر سایت برای نمایش در صفحه های نمایش گوشی های موبایل مختلف میشود . ظاهر سایت ، فونت سایت و همینطور محتوای مفید و کارآمد از اصلی ترین بخش های سئو مبتدی میباشد .

هر آنچه که مربوط طراحی و بهینه سازی نمایش محتوای سایت میباشد در حوزه سئو داخلی سایت است که پس از بهینه کردن سئو داخلی سایت باید سراغ سئو خارجی سایت برویم که شامل بخش های بعدی سئو میگردند .

سئو خارجی سایت چیست ؟

تمام موارد سئویی که در بخش قبل توضیح داده شد مربوط به ویرایش و دست بردن در سایت مورد نظر ما بود که قصد بهینه سازی آن را داشتیم ، برای سئو خارجی سایت هدف انجام تبلیغاتی هدفمند به منظور بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو و بهبود رتبه کلمات کلیدی در گوگل میباشد .

تفاوت خرید بک لینک با سئو سایت در چیست؟

بک لینک ها چه هستند و خرید بک لینک چیست؟

به پیوند های خروجی که از یک سایت به سایت های دیگری اشاره میکند بک لینک میگویند ، ربات های گوگل از طریق این بک لینک ها میتوانند صفحات و سایت های جدیدی را شناسایی کرده و یا به آنها امتیاز بدهند . بنابراین یکی از اصلی ترین موارد در بهبود رتبه کلمات کلیدی در نتایج موتورهای جستجو به ویژه گوگل داشتن بک لینک های قوی میباشد .

تفاوت خرید بک لینک و خرید رپورتاژ در چیست؟

تبلیغات رپورتاژ اگهی در واقع باعث ایجاد یک صفحه وب به منظور تبلیغات در سایتی که از آن سفارش رپورتاژ آگهی انجام شده است میگردد . در تبلیغات رپورتاژ اگهی همواره از لینک های فالو به منظور ساخت بک لینک استفاده میشود که تفاوت این نوع بک لینک با خرید بک لینک مستقیم و ماهانه از وب سایت ها در تعداد این بک لینک ها و قدرت آن هست . همواره سفارش و خرید بک لینک به صورت رپورتاژ اگهی و یا روش هایی که در خرید بک لینک دائمی استفاده میشود بسیار ضعیف تر از خرید بک لینک به صورت مستقیم و سایت واید از یک سایت است .

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505164