تخفیفات ویژه و جوایز ۱۵ میلیارد ریالی افق کوروش در جشنواره " ماه مبارک"

به مناسبت آغاز ماه رمضان، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش  با برگزاری جشنواره "ماه مبارک" علاوه بر تخفیف های همیشگی خود، تخقیف ها و جوایز ویژه ای را برای مشتریان در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به نقل از معاونت بازاریابی این شرکت، این تخفیفات و جوایز که در قالب جشنواره "ماه مبارک"، همزمان با آغاز نخستین روز از ماه رمضان، ماه مهمانی خداوند ارائه می شود فروش ویژه مواد اولیه غذایی، ارائه تخفیف های ویژه علاوه بر تخفیف های همیشگی  و اهداء هر شب یک جایزه ۵۰ میلیون تومانی (جمعا ۳۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی) را شامل می شود.

در طرح فروش ویژه اقلام غذایی، علاوه بر تخفیفات همیشگی، هر هفته مواد اولیه یکی از غذای‌های منتخب با تخفیفات ویژه معرفی و در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. همزمان و در برنامه آموزش آشپزی که در اینستاگرام افق کوروش در دسترس همگان قرار دارد هر روز دو پیشنهاد غذا برای افطار و سحری به همراه ویدئو آموزشی نحوه تهیه آنها منتشر خواهد شد.

مهم ترین بخش جشنواره " ماه مبارک" شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، اهداء ۱۵ میلیارد ریال جایزه به مشتریان است که در طی آن  هر شب یک جایزه ۵۰ میلیون تومانی به یک نفر از مشتریان اهداء می شود. در این بخش از جشنواره بزرگ "ماه مبارک" افق کوروش، ۳۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که همانند گذشته به ازای حداقل ۱۰۰ هزار تومان خرید یک کد قرعه‌کشی به مشتری اختصاص داده  شده و در پایین  فاکتور مشتری درج می شود. مشتریان برای ثبت این کد و شرکت در قرعه‌کشی باید پس از ورود به پورتال my.okcs.com ابتدا شماره موبایل خود را جهت اعتبار سنجی وارد کرده و پس از تایید کد قرعه‌کشی را ثبت نمایند.

گفتنی است مراسم قرعه کشی جشنواره " ماه مبارک" شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای انتخاب برندگان جایزه ۵۰ میلیون تومانی هر شب قبل از خبر ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه یک سیما پخش می شود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505635