با ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی تامین اجتماعی ، مراجعه حضوری کارفرمایان کاهش می یابد

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری گفت:با هدف کاهش مراجعه حضوری سامانه ۳۰۷۰ راه اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  غلامرضا محمدی افزود : خدمت ابلاغ غیرحضوری احکام مطالباتی که در طرح ۳۰۷۰ ارائه گردیده است جایگزین سامانه خدمات غیرحضوری کارفرمایان گردیده است  که تلاش می شود  صددرصد کارفرمایان از مزایای این خدمت بهره برداری کنند.

وی با بیان اینکه بیش از  ۱۲ هزار  کارفرمای تحت پوشش تامین اجتماعی در  استان  وجود دارد، افزود: کارفرمایان محترم می توانند به سامانه سرویس های غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir مراجعه کنند و از این خدمت برخوردار شوند.
غلامرضا محمدی  با اشاره به اینکه زمانی که پس از رونمایی سرویس الکترونیکی جدید دیگر آن خدمت به صورت حضوری ارائه نمی شود، اظهار داشت: از ظرفیت های همکاران شعبه در میزخدمت استفاده می کنیم تا بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را در خصوص طرح ۳۰۷۰ و خدمات غیرحضوری این سازمان راهنمایی کنند.
محمدی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیمه شدگان از سرویس های الکترونیکی را مسئله مهم و قابل توجه برشمرد و گفت: متناسب با هر سرویس بسته های اطلاع رسانی تهیه می شود تا بیمه شدگان با اطلاع از آنها دیگر نیاز به مراجعه به واحدهای اجرایی نداشته باشند و از منزل و یا محل کار خدمت مورد درخواست را دریافت کنند.
غلامرضا محمدی تصریح کرد: توسعه سرویس های الکترونیکی برای سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان آن مزیت های فراوانی دارد و ضمن کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان  رضایتمندی مخاطبان را در پی دارد.
گفتنی است، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی سازمان تامین اجتماعی که شامل اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه ، صورتحساب و ... است به عنوان یکی از سرویس های غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ رونمایی شده است.

۴۶

کد خبر 1505642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =