هر آنچه که باید درباره خط تولید زغال فشرده بدانید

داشتن یک کسب و کار مستقل، و با درآمد خوب، رویای بسیاری از افراد است. در دنیای امروزه، بیشتر محصولات با روش های نوین که تولید آن از نظر هزینه و مواد اولیه، و قوانین محیط زیست به صرفه تر است تولید می شوند.

زغال فشرده نیز یکی از این محصولات است، که جایگزین بسیار خوبی برای زغال سنتی یا زغال چوب است.

زغال فشرده چگونه تولید می شود؟

می دانید که زغال چوب یا زغال سنتی، از قطع کردن و سوزاندن شاخه ها و تنه درختان به دست می آید. با توجه به اهمیت بسیار بیشتر جنگل ها و درختان ارزشمند، تولید زغال به این روش در حال منسوخ شدن است و هم از نظر محیط زیستی صحیح نیست و هم صرفه کمتری دارد. برای تولید زغال فشرده اما نیازی به بریدن چوب هیچ درختی به منظور ساخت زغال نیست، بلکه از خاک اره ای به دست می آید که در صنایع دیگر تولید شده است.

تولید زغال به این روش مزایای زیادی دارد، از جمله این که تهیه مواد اولیه آن آسان است و در کشور به وفور یافت می شود و قیمت ارزانی نیز دارد.

گروه هات زغال، ارائه دهنده کلیه خدمات صنعت زغال فشرده است، که ارائه دستگاه های خط تولید، تأمین و فروش مواد اولیه تولید زغال، ارائه سرویس ها و تعمیرات، و همچنین فراهم آوری بازار فروش را با بهترین شرایط به انجام می رساند.

جهت ارتباط با هات زغال و دریافت مشاوره رایگان برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده، با شماره های زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن همراه:

۰۹۱۲۱۱۵۶۸۰۵

تلفن دفتر:

 ۰۲۶۳۷۳۱۳۳۸۵ -- ۰۲۶۳۷۳۱۳۳۸۶ -- ۰۲۶۳۷۳۱۳۳۸۸

هر آنچه که باید درباره خط تولید زغال فشرده بدانید

طرح توجیهی زغال فشرده

داشتن اطلاعات جامع از هر کسب و کاری، اولین گام برای برداشت قدم های شروع است. طرح توجیهی زغال فشرده عبارت است از مجموعی از برآورد ها از آنچه برای شروع این حرفه لازم است. در طرح توجیهی بیان می شود که چه هزینه هایی برای راه اندازی کارگاه زغال نیاز است و چه اقداماتی باید فراهم شود.

لطفا برای اطلاع از هزینه های به روز و دقیق طرح توجیهی زغال فشرده، به سایت هات زغال مراجعه کنید یا وارد لینک مربوطه در این مقاله شوید.

در طرح توجیهی زغال فشرده و هزینه هایی که بیان می شود، دو نوع هزینه وجود دارد.

  • هزینه های در گردش :
  • هزینه  های در گردش شامل هزینه هایی است که به صورت ماهانه یا روزانه برقرار است و به طور دائم باید انجام شود. این هزینه ها شامل :
  • هزینه تهیه مواد اولیه
  • هزینه حمل و نقل مواد
  • هزینه بسته بندی محصول
  • هزینه کارکنان کارگاه زغال
  • هزینه اجاره روزانه یا ماهانه زغال
  • هزینه قبوض آب و برق و گاز
  • هزینه استهلاک دستگاه ها
  • هزینه های ثابت

برای راه اندازی هر کارگاه تولیدی، نیاز به وسایل و فضایی نیز دارید، که البته این موارد شامل هزینه های روزانه یا ماهانه نمی شود و برای مدتی طولانی فراهم می شود.

هزینه های ثابت شامل اجاره سوله (مبلغ رهن سوله) و هم چنین تهیه خط تولید زغال فشرده است.

بدیهی است که در صورتی که خود دارای فضایی به عنوان کارگاه باشید هزینه های ثابت کاهش می یابد.

هر آنچه که باید درباره خط تولید زغال فشرده بدانید

سود تولید زغال فشرده چقدر است؟

از مهم ترین سوالات همه ی افراد برای شروع هر کاری، این است که سود آن حرفه چقدر است؟

در مورد تولید زغال فشرده باید گفت که خوشبختانه این حرفه یکی از سودآور ترین صنعت های حال حاضر است، که دلایل زیادی نیز برای آن وجود دارد.

در واقع می توان یکی از مزایای اصلی این حرفه را، سود تولید زغال فشرده دانست.

 در ادامه به دلایل سودآور بودن تولید ذغال فشرده اشاره می کنیم:

بازار خوب داخلی و خارجی و امکان صادرات

اول از هر چیز باید بدانید که محصول تولیدی شما یعنی زغال، مصرف زیادی در کشور دارد و از بازار داخلی خوبی برخوردار است. اما علاوه بر بازار داخلی، مشتریان خارجی نیز وجود دارند و ایران برترین صادرکننده زغال فشرده به بسیاری از کشورها، از جمله همسایگان است.

مواد اولیه ارزان و فراوان

خاک اره، خاک زغال و پوست گردو مواد اولیه ی تولید زغال فشرده اند، که در کشور ما نیز به راحتی یافت می شوند. تهیه این مواد با قیمت مناسب و در هر شهری که باشید امکان پذیر است و دغدغه ای از این بابت وجود ندارد.

عدم وابستگی به ارز خارجی

بسیاری از کسب و کارها در چند سال اخیر، به دلیل وابستگی به ارز خارجی و یا مواد اولیه از دیگر کشورها، مورد آسیب های جدی ناشی از نوسانات قرار گرفتند. اما برای تولید زغال فشرده، نه تنها نیازی به وارد کردن مواد اولیه ندارید، بلکه از آن جایی که خط تولید زغال فشرده نیز، از تولیدات و افتخارات ملی است، نیازی به تهیه قطعات و دستگاه ها از دیگر کشور ها، و وابستگی آن به ارز خارجی نیست.

سرمایه مناسب برای شروع کار

اگر به دنبال راه اندازی صنایع مختلف بوده باشید، می دانید که اکثر مشاغل تولیدی نیاز به سرمایه های کلان دارند که این موضوع سبب تردید بسیاری از افراد برای شروع می شوند. اما راه اندازی خط تولید زغال فشرده، نسبت به بسیاری از صنایع و سرمایه مورد نیازشان، هزینه های بسیار مناسب تری دارد.

تضمین هات زغال برای خرید محصول شما

علاوه بر تمام موارد گفته شده، باید بدانید که گروه هات زغال، محصول تولیدی شما را نیز خریداری می کند، بنابراین دغدغه ای از بابت به فروش رساندن و سود کردن از محصول خود نیز ندارید و با خیالی آسوده می توانید به تولید بپردازید.

برای دریافت مشاوره، با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید. منتظر شما هستیم.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506022