تخریب بخشی از ساختمان امام زاده بی بی حکیمه بر اثر زلزله

فرماندار شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زلزله ۵.۹ ریشتری گناوه به تاسیسات امامزاده بی بی حکیمه در این شهرستان خسارت زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،فرماندار شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زلزله ۵.۹ ریشتری گناوه به تاسیسات امامزاده بی بی حکیمه در این شهرستان خسارت زده است.

«علیرضا اتابک» افزود در پی وقوع زلزله ۵ و ۹ دهم‌ریشتری گناوه بخشی از تاسیسات امامزاده بی بی حکیمه خواهر امام رضا از جمله سقاخانه و پارکینگ به علت سقوط سنگ و ریزش کوه خسارت وارد شده است. زلزله و ریزش کوه باعث تخریب بخشی از ساختمان امام زاده بی بی حکیمه (س) در شهرستان گچساران شد.
بنا بر اعلام مرکز زلزله نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه با قدرت ۵.۹ ریشتر و ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه و ۵۰ ثانیه امروز یکشنبه ۲۹ فروردین شهر گناوه بوشهر را لرزاند.
این زلزله باعث تخریب آشپزخانه، سقاخانه و تعدادی از کانکس های موجود در اطراف امام زاده بی بی حکیمه (س) در شهرستان گچساران شد.
شدت این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدشت، باشت و سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد حس شد به گونه ای که مردم در شهرهای دوگنبدان، دهدشت و باشت به خیابان ها ریختند.

تخریب بخشی از ساختمان امام زاده بی بی حکیمه بر اثر زلزله

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =