طرح شهید سلیمانی با رویکردی جدید در لرستان اجرا می شود

جلسه هماهنگی اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی در زمینه کرونا به ریاست دکتر خادمی و با حضور مدیران دستگاه های مرتبط برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی با اشاره به شروع مجدد طرح شهید سلیمانی تحت عنوان پیگیری محله به محله ، اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در طرح جدید نسبت به روش قبلی اعمال شده ، نیازمند یک هماهنگی مجدد بین دستگاه‌های مرتبط بود که به همین منظور جلسه ای با حضور مسئولین برگزار شد.

استاندار لرستان در خصوص مراحل این طرح گفت: در این طرح رهگیری ، مراقبت،نظارت و حمایت وجود دارد و اخیرا واکسیناسیون نیز به آن اضافه شده و از توان بسیج در امر واکسیناسیون نیز استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متناسب با شرایط فعلی استان، دو مرحله از این طرح در استان لرستان در اولویت قرار گرفته که شامل استفاده از توان بسیج به منظور  نظارت بر اعمال محدودیت ها در سطح شهرها و روستاهای استان  و همچنین استفاده از امکانات نیروی انسانی بسیج و به ویژه نیروهای متخصص بسیج مانند پزشکان و پرستاران که امروزه مورد نیاز دانشگاه‌علوم‌پزشکی است.

استاندار لرستان با بیان ضرورت اجرای کامل طرح و همه‌مراحل آن گفت: از بین مراحل مختلف ،دو گام ذکر شده را در دو هفته آینده در اولویت قرار خواهیم داد که امیدوارم شرایط به سمتی حرکت کند که موجب کاهش محدودیت ها شده و با کاهش نیازهای درمانی به سمت واکسناسیون، مراقبت ها و حمایت‌های لازم حرکت کنیم.

گفتنی است این جلسه به ریاست دکتر خادمی استاندار لرستان و با حضور، اظهار نظر و همفکری دکتر ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، سردار کشکولی فرمانده لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان،رضایی مدیر جمعیت هلال احمر استان،دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، سیف مدیرکل پدافند غیرعامل و ایرانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان برگزار شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =