تزریق ۹۲۰۰ واکسن کرونا در گلستان/ ۱۳ هزار واکسن دیگر وارد استان شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تا کنون ۹ هزار و ۲۰۰ واکسن کرونا در گلستان تزریق شده و امروز هم ۱۳ هزار واکسن دیگر وارد استان شد.

به گزارش خبرآنلاین از گلستان :  عبدالرضا فاضل اظهار داشت: طی دو ماه اخیر ۹ هزار و ۹۰۰ واکسن کرونا وارد استان گلستان شده بود که ۹ هزار و ۲۰۰ مورد آن در دُز اول تزریق شد.

وی افزود: امروز هم ۱۳ هزار واکسن کرونا وارد استان شد که در این مرحله کادر درمان به همراه حوزه بهداشت و امور اداری بیمارستان‌ها واکسینه خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت اولویت بعدی تزریق واکسن، پاکبانان، جانبازان، افراد بالای ۶۵ سال و خانه‌های سالمندان هستند که طی هفته پیش رو انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با وجود اینکه مانورهای زیادی روی واکسن کرونا داده می‌شود اما مهم‌ترین اصل این است که پروتکل‌های بهداشتی مانند ماسک زدن و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم. همچنین جلسات ضروری باید محدودیت زمان داشته باشد و با تعداد نفرات محدود برگزار شود.

فاضل افزود: از مردم شریف استان گلستان خواهشمندیم از رفت و آمدها در ماه مبارک رمضان و دعوتی‌های افطار خودداری کنند تا در پایان این ماه وضعیت بهتری نسبت به اکنون داشته باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =