۱۱۵۸ مددجو لرستانی آموزش های کارآفرینی را فرا گرفتند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان لرستان گفت: کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای کمیته امداد بر اساس استعداد، علاقه و نیاز بازار کار برای مددجویان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  امین اله کردعلیوند، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۶۰۷ نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند گفت: کارگاه‌های آموزشی فنی و تخصصی کمیته امداد بر اساس استعداد، علاقه و نیاز بازار کار برای مددجویان برگزار می‌شود تا آنان پس از فراگیری آموزش‌های لازم بتوانند شغل موردنظر خود را ایجاد کنند

 
وی بابیان اینکه آموزش‌های کارآفرینی برای تغییر نگرش و آمادگی برای ایجاد شغل و ورود به بازار کار انجام می‌شود گفت: ۱۱۵۸ مددجو در سال گذشته آموزش‌های کارآفرینی را فراگرفتند.
کردعلیوند افزود: ۱۱۴۵ نفر با اولویت مهارت‌های بلندمدت منجر به شغل که برای افراد متقاضی شغل مشخص، متقاضی تسهیلات و یا کاریابی آموزش‌های قبل از کار مرتبط با شغل را گذرانده‌اند.

 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان گفت: برای مددجویانی که قبلاً شغل ایجاد نموده‌اند ولی با توجه به نیاز بازار نیازمند آموزش‌های جدید و بروز هستند آموزش‌های لازم انجام می‌شود گفت: در همین راستا سال گذشته ۳۳۰۴ نفر آموزش‌های پایدارسازی شغلی را فراگرفتند.

 
وی همچنین افزود: دانش آموزان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، فرزندان مددجو و... جامعه هدف ما برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =