هزینه ارسال اولین سفارش از دیجی کالا به مدت محدود رایگان شد

با توجه به شروع پیک چهارم کرونا، ثبت سفارش‌های اینترنتی در کشور افزایش پیدا کرده است. در همین راستا دیجی‌کالا در تلاش است تا بتواند مانند موج‌های قبلی همه‌گیری، به تمامی هموطنان در سراسر ایران خدمات‌رسانی کند.

با شیوع پیک چهارم کرونا فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در راستای حفظ سلامت شهروندان، ارسال تمامی محصولات شامل سوپرمارکتی و غیر سوپرمارکتی را برای اولین خرید، رایگان کرده است.

با توجه به اینکه در شرایط کنونی، بیش از ۲۵۰ شهرستان کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، خرید آنلاین یکی از بهترین راهکارها برای کاهش حضور در فضاهای عمومی و کاهش ریسک ابتلا به ویروس کروناست. این موضوع بارها در رسانه‌های رسمی نیز توسط مسؤولان نیز مورد تأکید قرار گرفته است که خرید اینترنتی یکی از سالم ترین شیوه های تهیه مایحتاج زندگی در شرایط کروناست. به این ترتیب دیجی‌کالا اعلام کرده است که تمام کسانی که می‌خواهند برای اولین بار از سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا خرید کنند می توانند  سفارش های خود را شامل خریدهای سوپرمارکتی و عادی به صورت رایگان دریافت کنند.

این قابلیت در شرایطی از سوی دیجی‌کالا فراهم شده است که در ماه مبارک رمضان، جشنواره ماه برکت نیز با تخفیف‌های متعدد روی اقلام سوپرمارکتی در حال برگزاری‌ست. این فرصتی مناسبی برای تهیه مایحتاج ضروری و دریافت رایگان سفارش‌هاست.

هزینه ارسال اولین سفارش از دیجی کالا به مدت محدود رایگان شد

دیجی‌کالا در بیانیه‌ای در مورد اقدامات و ظرفیت‌های این فروشگاه اینترنتی در موج چهارم کرونا توضیح داد. بر این اساس با توجه به سهم ۸۰ درصدی همکاران دیجی‌کالا در بخش‌های توزیع، انبار، امور مشتریان و محتوا، ظرفیت ارسال سفارش‌ها از آغاز همه‌گیری کرونا رشد ۴۸ درصدی را تجربه کرده است.

دیجی‌کالا اعلام امیدواری کرده است که  فراهم ساختن ظرفیت ارسال رایگان برای اولین سفارش و خرید آسان از خانه، مشوق مناسبی برای تمامی مردم باشد تا با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، بتوانیم شرایط سخت روزهای کرونا را پشت سر بگذاریم.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506241