جبهه پایداری از صادق محصولی حمایت می کند نه سعید جلیلی

اعتمادآنلاین نوشت: نقوی حسینی گفت: هیچ اختلافی بین جبهه پایداری و سعید جلیلی پیش نیامده و در صورت کاندیداتوری صادق محصولی، مشخصاً جبهه پایداری از سعید جلیلی حمایت نمی‌کند.

سید حسین نقوی‌حسینی، درباره اختلاف سعید جلیلی و جبهه پایداری گفت: نه تنها آقای جلیلی که همه کاندیداهای جبهه اصولگرایان و حتی برخی از اصلاح‌طلبان منتظر تصمیم آقای رئیسی هستند و در صورت تصمیم ایشان برای کاندیداتوری از او حمایت می‌کنند. آقای رئیسی هنوز در این باره نظر قطعی نداده‌ و ممکن است طی روزهای آینده تصمیم نهایی خود را اعلام کند.
 
نقوی حسینی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه ستاد انتخاباتی رئیسی به ستاد انتخاباتی سعید جلیلی منتقل شده است گفت: چنین جابه‌جایی‌ای صورت نگرفته چراکه از اساس هنوز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است.

جبهه پایداری از صادق محصولی حمایت می کند نه سعید جلیلی

نماینده ادوار هشتم تا دهم مجلس شورای اسلامی درباره برخی تحلیل‌ها بر مبنای اختلاف‌نظرهای تازه جبهه پایداری با سعید جلیلی و تاکید برخی از اعضا بر این نکته که «جلیلی گزینه جبهه پایداری نیست» توضیح داد: جبهه پایداری نگفته است با آقای جلیلی اختلاف داریم، اما مشخص است که وقتی نام خود آقای محصولی، در جایگاه دبیرکل جبهه پایداری، به عنوان کاندیدای انتخابات مطرح است جبهه پایداری به سمت چهره دیگری نمی‌رود چون از اساس این اقدام خلاف کار تشکیلاتی است.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از فوت محمدتقی مصباح‌یزدی رویکرد جبهه پایداری به سعید جلیلی تغییر کرده است گفت: بعد از فوت آیت‌الله مصباح تغییری در این زمینه رخ نداده است و هنوز هم برخی از اعضای جبهه پایداری ارتباط نزدیکی با آقای جلیلی دارند. البته همان‌طور که برخی از اعضا تاکید دارند، ایشان عضو جبهه نبوده و نیست.
 
نقوی‌حسینی تاکید کرد: طرح مساله اختلاف بین جلیلی و جبهه پایداری رایزنی رسانه‌ای است. اگر در جبهه پایداری دبیرکل کاندیدا شود، تشکیلات سمت نامزد دیگری نمی‌رود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506306

برچسب‌ها