محدودیت روابط والدین با فرزندان در تماس با اورژانس اجتماعی اصفهان

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: بیشترین تماس با اورژانس اجتماعی اصفهان از محدودیت روابط والدین با فرزندان حکایت داشت که این موضوع مورد گله مندی اعضای خانواده بوده است.

عبدالرضا اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به تاثیرات کرونا در افزایش خشونت های خانوادگی اظهار داشت: بیشترین تماس با اورژانس اجتماعی اصفهان از محدودیت روابط والدین با فرزندان حکایت داشت که این موضوع مورد گله مندی اعضای خانواده بوده است.

وی افزود: یکی از موارد مطرح شده با شیوع کرونا آسیب زا بودن فضای مجازی به دلیل برگزاری آموزش مجازی است که تبعات آن دامان خانواده ها را گرفته است و تماس ها با مراکز اورژانس اجتماعی در راستای مشاوره دراین زمینه بوده است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به تاثیرات کرونا بر مراکز شبه خانواده اداره کل بهزیستی استان اصفهان هم اشاره کرد و افزود: پایین آمدن سطح تاب آوری فرزندان مقیم مراکزشبه خانواده وایجاد تنش باسایرگروهها به دلیل محدودشدن برنامه های تفریحی از مهمترین آسیب های کرونا بر این مراکز بوده است.

وی اضافه کرد: افزایش اختلالات خلقی اعم از پرخاشگری و افسردگی در گروه های سنی مستعد هم از عواقب شیوع کرونا در بین افراد جامعه بوده است.

اسماعیلی توصیه کرد: در وضعیت کنونی چاره ای جز کاهش تردد و پایین آوردن سطح روابط اجتماعی به صورت ملموس نیست پس لازم است با برگزاری برنامه های متنوع در کانون خانواده سعی شود تا روابط کمتر تحت تاثیر شرایط موجود قرار گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =