فروش بیشتر محصولات در اینستاگرام با ۳ روش تضمینی

با افزایش محبوبیت اینستاگرام به عنوان یک شبکه ی اجتماعی تعاملی و مدیا محور، هر کسب و کار بزرگ و کوچکی به دنبال فروش در اینستاگرام نیز خواهد بود. به جرات می توان گفت برای فروش هر محصولی، اینستاگرام یک بستر مناسب را در اختیار کاربران قرار داده است، پوشاک، مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و حتی مسکن و املاک نیز از این اپلیکیشن برای تبلیغ محصولات و خدمات خود بهره می برند.

عده ای بر این باورند که برای موفقیت در اینستاگرام و جذب مخاطب تنها باید محصول خود را معرفی کرده و منتظر مشتری و مخاطبان هدف باشیم، اما اینطور نیست، بخش زیادی از موفقیت در فروش، آن هم در اینستاگرام مدیون تبلیغات برنامه ریزی شده و مناسبی است که بر روی صفحات پرمخاطب دیگر قرار می گیرد. البته تبلیغات اینستاگرام تعرفه های متفاوتی دارند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کنجکاو باشید تا از تعرفه های پیج های مختلف آگاه شوید و با برقراری ارتباط با آن ها جوابی دریافت نکنید، این مسئله برای افرادی که واقعا به دنبال صفحات برای واگذاری تبلیغ در اینستاگرام هستند نیز پیش می آید. حجم کاری بالا، مشخص نبودن محتوای پیج پیام دهنده برای دریافت تبلیغات و شخصی بودن صفحات یکی از این دلایل است. روش تبلیغ در اینستاگرام بحث های زیادی را در خود جای می دهد که در ادامه به اختصار به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

۳ روش طلایی موفقیت در اینستاگرام

  • تولید محتوای مناسب
  • تمعامل با مخاطبین
  • تبلیغات موثر

تولید محتوای مناسب و مفید برای کاربران

فراموش نکنید؛ افرادی که در اینستاگرام زمان خود را می گذرانند به دنبال سرگرمی هستند، عده ی کمی به صورت خودجوش برای رفع نیازها و خرید محصولات به اینستاگرام پناه می برند، عده ی بسیار زیادی برای گذران وقت و سرگرمی به این اپلیکیشن جذب شده اند. پس تولید محتوای مناسب مخاطبان و در یک گام عقب تر شناسایی علاقمندی های مخاطبان می تواند مسیر موفقیت را برایتان هموار تر سازد.

تعامل با مخاطبین کلید خوشبختی در اینستاگرام

اگر بتوانید به طور مداوم با مخاطبان خود تعاملی اثر بخش و مناسب داشته باشید، روی خوش اینستاگرام به شما نمایان می شود، شاید بپرسید تعامل به چه معناست؟ درگیری مخاطب با پست و استوری ها شما را به طور کلی تعامل می نامند، پاسخ به استوری، کامنت های زیر پست، اشتراک گذاری پست ها و ... از نمونه های تعامل مخاطبان با صفحه ی شماست.

تبلیغات موثر در اینستاگرام

بعد از شناخت مخاطب و ایجاد محتوای مناسب، تعاملی اثر بخش داشته اید اما آنچنان که تصور می کردید صفحه شما مخاطبان زیادی را جذب نکرده و یا اگر جذب کرده فروش به سزایی نصیبتان نشده. در این مواقع استفاده از تبلیغات می تواند اعتبار برند، و اطمینان خاطر را در دل مخاطبان شما قرار دهد تا با خیالی آسوده تر خرید خود را انجام دهند. آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه با کوتاه کردن مسیر تبلیغات در اینستاگرام، خدمات منحصربفردی را به کسب و کارهای خواهان تبلیغات ارائه می کند. در ادنگاه می توانید از مدیریت یکپارچه و حرفه ای این آژانس بهره ببرید، تبلیغات در پست و استوری، اینفلوئنسر مارکتینگ و مشاوره ی تبلیغات از خدمات ادنگاه محسوب می شود.

فروش بیشتر محصولات در اینستاگرام با ۳ روش تضمینی

ادنگاه مطمئن ترین بستر برای مدیریت و تبلیغات در اینستاگرام

متخصصین مجرب و آگاه به تبلیغات در ادنگاه، تجربه ی چندین ساله ی خود در بررسی اطلاعات و مخاطبان را در اختیار شما قرار می دهند تا با آگاهی بیشتری یک کمپین تبلیغاتی را انتخاب و از آن برای فروش بیشتر استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید نام ادنگاه را در موتورهای جست و جو بیابید. ِ از جمله خدماتی که ادنگاه برای مشتریان خود تهیه دیده است می توان به : برگزاری مسابقات اینستاگرامی، تحقیق هشتگ، ساخت تیزر و موشن گرافی، طراحی خلاقانه و منحصربفرد پست و استوری و ... اشاره کرد. یکی از مزیت هایی که می تواند تمیز دهنده ی ادنگاه از دیگر رقبا باشد، شبکه ی گسترده ای از صفحات پر بازدید اینستاگرام است که به صورت تجاری با این برند در حال همکاری هستند، پس بدون نگرانی می توانید صفحاتی همسو با محصول و علایق مخاطبان خود را در میان آن ها برگزینید و با منصافه ترین قیمت ممکن تبلیغی موثر در آن ها داشته باشید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506481