برگزاری افطارالمؤمنین مددجویان زندانیان  بروجرد

مدیرکل زندان های لرستان عصر پنجمین روز از ماه مبارک رمضان با هدف دیدار با مددجویان زندان بروجرد وارد این شهر شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عبدالمجید کشوری در ابتدای حضور در این شهرستان با مددجویان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی بروجرد دیدار کرد.

وی در جمع زندانیان این مرکز تأمینی و تربیتی گفت: اقدامات فرهنگی و فعالیتهای اصلاحی آنجا که سبب ایجاد تغییر در رفتار مددجیان شود از ارزشمندی فراوان تری برخوردار خواهد بود.

وی هدف از این دیدارها را گفتگو و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان برشمرد و خاطرنشان کرد: هرآنچه در زندان ها تحت عنوان خدمات زندانبانی در حال انجام است با هدف بازگشت شرافتمندانه مددجویان به آغوش خانواده او صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: اکنون با فرارسیدن ماه مبارک رمضان این هدیه گرانبهای الهی را باید گرامی بداریم چرا که با حلول این ماه، امیدها در دل زنده نگه داشته می شوند.

کشوری خطاب به مددجویان اردوگاه بروجرد تأکید کرد و افزود:اگر خواهان بازگشت آبرومندانه به آغوش خانواده هایتان هستید باید با یک تصمیم انقلابی بر تقویت بنیه اعتقادی خود متمرکز شوید.

کار فرهنگی و حمایتی عمیق موجب پیشگیری از بازگشت مجدد به زندان می شود

مدیرکل زندان های لرستان در ادامه سفر به شهرستان بروجرد با حضور در زندان مرکزی این شهرستان ضمن بازدید از بخش های مختلف و پس از اقامه نماز، روزه خود را در کنار سربازان وظیفه و کارکنان افطار کرد.

وی در این دیدار شبانگاهی ضمن تبریک حلول ماه رمضان، اظهار داشت: با اقدامات فرهنگی و حمایتی عمیق می توان از ورود مجدد مددجویان آزاد شده و حتی افراد جدید به زندان ها جلوگیری کرد.

کشوری بیان داشت: ما بعنوان زندانبان جامعه اسلامی نمی توانیم زندانی را در فضا و شرایطی سخت و مشقت بار نگهداری کنیم و باید نگاه ما به فرد محبوس بعنوان یک انسان کاملا اخلاقی و الهی باشد و از هیچ کوششی در مسیر برآورده کردن نیازهای او در حد بضاعت کوتاهی نکنیم.

عضو شورای قضایی استان ادامه داد: امروز در نظام زندانبانی اسلامی این انتظار از ما می رود که با تلاش مستمر برای ارتقاء خدمات زندانبانی کار جهادی و انقلابی انجام دهیم.

مدیرکل زندان های لرستان همچنین ضمن اشاره به اولویت های سازمانی خاطرنشان کرد: امروز رویکرد و وظیفه دیگری به ما محول شده و آن خانواده زندانی است.

وی افزود: رنج و درد خانواده زندانی غیرقابل تحمل است لذا باید وارد میدان شد و با کار انقلابی به تقویت بنیان های این قشر آسیب پذیر مبادرت کرد.

کشوری در ادامه ضمن اشاره به سختی کار سربازان وظیفه تصریح کرد: نیروهای وظیفه، فرزندان و سرمایه های ارزشمند سازمان هستند و فرصت سربازی شروعی جدی در مسیر زندگی است.

در پایان این برنامه از دوتن از سربازان وظیفه زندان بروجرد تقدیر شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =