انتقال بیش از ۲۲۱میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در تعطیلات بهار امسال

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: بیش از ۲۲۱ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه عملکردی این منطقه توسط خطوط لوله انتقال یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حسین ابراهیمی افزود: بیش از۶۴میلیون لیتر این فرآورده‌ها مربوط به بنزین معمولی و ۵/۱۳میلیون لیتر آن بنزین پاک(یورو۴) است.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت  حدود ۳۲میلیون لیتر نفت سفید نیز انتقال یافته؛ اضافه کرد: سهم نفت گاز (گازوئیل) پاک(یورو۴) از این رقم حدود ۴۳میلیون لیتر و نفت گاز معمولی ۶۰میلیون لیتر است.

وی ادامه داد: تقریبا۵/۷میلیون لیتر نفت جت هم در همین بازه زمانی توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق انتقال یافته است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با اشاره به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه‌های موجود در حوزه استحفاظ عملکرد این منطقه؛ خاطر نشان کرد: این بازه زمانی فقط برای نیروگاه نیشابور رسید داشته ایم که تقریبا ۱۲میلیون لیتر است.

شایان ذکر است: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گلستان و سمنان و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی نیشابور، شاهرود و سمنان را عهده‌دار است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =