۰ نفر
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مقایسه قیمت لاستیک لودر با دیگر اقلام!

گاهی یک حلقه لاستیک لودر، از یک دستگاه خودرو گران تر است!

با افزایش نرخ تورم و افزایش قیمت دلار، متاسفانه شاهد افزایش قیمت کالاها در سالهای اخیر بوده ایم. این افزایش گاهی تا حدی پیشرفت داشته است که برخی از قیمت ها تناسبی با اقلام و کالاهای دیگر ندارند. و یا حداقل در تصورات ما ارزش بیشتر یا کمتری برای آنها متصوریم. قیمت برخی از لاستیک های لودر نیز یکی از این دسته بندی ها محسوب می‌شود.

قیمت لاستیک لودر در مقایسه با قیمت دستگاه لودر

در زمینه معادن و اکتشافات، استفاده از لودر امری ضروری است.

با توسعه و تولید انواع لودر های مختلف بود که امروزه شاهد توسعه اکتشافات و پیشرفت روز افزون صنایع و تولیدات هستیم.

بدون استفاده از لودر نمی‌توان بارگیری و تخلیه انواع مواد و مصالح را انجام داد.

لودر به عنوان یکی از پرکاربرد ترین ادوات معدنی و راهسازی در جهان است که استفاده هایی فراتر از انتظار می‌توان از این دستگاه خوشنام داشت. به عنوان مثال در برخی از معادن از لودر به عنوان لیفتراک استفاده می‌شود. در برخی از صنایع نیز از لودر استفاده هایی مشابه جرثقیل و حمل کننده می‌شود. تمامی این موارد سبب شده که لودر ها به عنوان یکی از پرکاربرد ترین ماشین آلات سنگین در صنایع و معادن به شمار آیند.

ادوات راهسازی و معدنی همچون لودر، که ماشین آلات تجاری به شمار می‌ایند. دارای هزینه های نگهداری و بهره برداری همچون سایز ماشین آلات هستند.

اما در زمینه ماشین آلات تجاری این هزینه ها گاهی بیشتر از تصور ماست.

رعایت استاندارد های لازم ایمنی و محیطی یکی از مهم ترین عوامل کنترل کننده هزینه های نگهداری در دستگاه ها و ماشین آلات معدنی همچون لودر می‌باشد.

تعویض به موقع روغن ها، تسمه ها، فیلتر ها و … که سبب افزایش راندمان کاری دستگاه می‌گردد و یا حتی در برخی موارد سبب ایجاد ایمنی محیطی برای اپراتور های دستگاه می‌شود.

تعمیر و یا تعویض قطعات یدکی مصرفی، تعویض لاستیک لودر، کنترل و نظارت دوره ای و … همگی جزوی از لیست بلند و هزینه های زیاد نگهداری و بهره برداری این لودر و انواع ماشین آلات راهسازی می‌باشد.

در این بین، قطعت و لوازک یکی و همچنین لاستیک لودر، در صدر این لیست قرار دارند.

لاستیک لودر به عنوان یکی از مهم ترین ارکان در جهت افزایش بهره وری و افزایش راندمان لودر و همچنین ایجاد ایمنی محیطی برای دستگاه و اپراتور آن می‌باشد.

از این رو انواع لاستیک لودر دارای قیمت های بالایی نسبت به سایز هزینه هایی که برای نگهداری از لودر وجود دارد، هستند. گاهی برخی از این تایر ها دارای حساسیت بالایی هستند و حتی می‌توان قیمت تایر را به صورت کسری از قیمت دستگاه لودر نیز نمایش داد!

ابعاد و اندازه لاستیک های لودری

با دیدن لاستیک های بزرگ و عظیم الجثه، ناخودآگاه تصویر تراکتور در ذهن ما تداعی می‌شود.

اما این یک باور غلط است.

لاستیک های لودر به مراتب از لاستیک ادوات کشاورزی همچون تراکتور بزرگتر و عظیم تر هستند.

کوچکترین لاستیک در میان لاستیک هایی که برای انواع لودر استفاده می‌شود، با یکی از لاستیک های کشاورزی با ابعاد بزرگ، هم اندازه است.

اما لاستیک لودر به مراتب دارای وزن بیشتری می‌باشد.

پس آنچه در ذهن ما تداعی می‌شود و آنچه در خیال ما آن را تصور می‌کنیم ممکن است بسیار با واقعیت فاصله داشته باشد.

در انواع دسته بندی های مختلف لاستیک های معادن و راهسازی، لاستیک های لودر با ارتفاع ۳ متر و سطح آج ۱/۵ متر نیز تولید شده اند و توسط دستگاه های عظیم استفاده می‌شوند. این لاستیک ها گاهی تا ۲ تن وزن دارند و مقاومت هر حلقه از این تایر ها گاهی تا بیش از ۱۰۰ تن نیز می‌رسد.

مقایسه قیمت لاستیک لودر با دیگر اقلام!

البته لازم به ذکر است که تکنولوژی تولید لاستیک های لودر با این ابعاد و اندازه تنها در دست چند شرکت در جهان است که تعداد این تولید کننده ها از تعداد انگشتان دو دست نیز کمتر است.

معرفی لاستیک لودر

لاستیک لودر به دلیل تکنولوژی تولید پیچیده و همچنین تنوع سایز لاستیک فراوان، یکی از مهم ترین تولیدات کارخانجات تولید لاستیک های معدنی و راهسازی به شمار می‌رود.

لاستیک لودر در انواع و مشخصه های فنی مختلفی طراحی و تولید می‌شوند

برخی از لاستیک لودر ها دارای پیچیدگی های فنی و تولیدی خاصی هستند که مخصوص استفاده در شرایط معدنی منحصر به فردی می‌باشند.

به عنوان مثال، برخی از شرکت های تولید کننده لاستیک لودر، اقدام به تولید لاستیک با استاندارد L۵ نموده اند

که مخصوص کار در شرایط سخت و خشن معادن سنگ می‌باشد.

از این رو قیمت لاستیک لودر نیز به تبع استفاده از این تکنولوژی و متریال با کیفیت افزایش خواهد یافت.

شرکت های تولید کننده ماشین آلات راهسازی و معدنی در جهان، بسیاری از انواع لودرها را برای کار در شرایط مختلف طراحی و تولید کرده اند.

برای هر یک از این مدل لودر ها نیز با رعایت استاندارد های لازم، یک نمونه لاستیک لودر طراحی و تولید شده است.

برند های تولید کننده لاستیک لودر در جهان نیز فراوانند.

از این رو هر یک از این برند ها، برای بسیاری از مدل های لودر، لاستیک طراحی و تولید نموده اند.

در نهایت می‌توان تصور کرد که چه گستره زیادی از تنوع محصولات مخصوص استفاده در شرایط مختلف در بازار های جهانی وجود دارد.

برخی از برند های تولید کننده لاستیک لودر در کشور عزیزمان ایران عبارتند از : بارز، البرز، کیان تایر، دنا، ایران تایر

و همچنین برخی از برند غیر ایرانی تولید کننده لاستیک لودر که در بازار ایران با آنها آشنا هستیم عبارتند از : بریجستون، میشلن، کونتیننتال، تراینگل، بوتو، ادونس و …

در زمینه کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آشنایی با انواع لاستیک ماشین آلات راهسازی و معدنی و یا همچنین اقدام برای خرید لاستیک لودر، می‌توانید با مراجعه به وب سایت بازار لاستیک ایرانیان، از مشاوران مجرب این مجموعه مشاوره دریافت نمایید.

در ادامه این مقاله بیشتر با این مجموعه آشنا خواهیم شد.

مقایسه قیمت لاستیک لودر با دیگر اقلام!

قیمت لاستیک لودر

همانطور که در ابتدای این متن پیرو قیمت لاستیک لودر شروع به سخن آوردیم، با ذکر توضیحات فوق حالا کمی بیشتر با انواع لاستیک لودر آشنا شدیم.

لاستیک لودر بسته به تولید کننده لاستیک و یا سایز لاستیک دارای قیمت مختلفی هست. برخی از لاستیک های لودر در بازار ایران، گاهی برچسب قیمتی معادل یک دستگاه خودرو پراید نیز دارند! البته این قیمت بالا، نشأت گرفته از سوء استفاده های احتمالی و تب بازار نیست و قیمت لاستیک در این دسته، به قیمت واقعی و جهانی آن نزدیک است.

قیمت لاستیک لودر، با توجه به اینکه آیا لاستیک دارای ساختار رادیال و یا ساختار بایاس می‌باشد و یا محل کار و محیط کارگاهی لودر چگونه است، ممکن است دارای نوسان قیمتی فراوانی باشد.

به عنوان مثال، لاستیک لودر کوماتسو ۴۷۰ (که اطلاعات بیشتر در زمینه لاستیک لودر کوماتسو و یا قیمت این نوع لاستیک را می‌توانید در وب سایت بازار لاستیک ایرانیان به نشانی https://bazarlastik.com مشاهده فرمایید. )

در صورتی که از لاستیک با تکنولوژی تولید بایاس (لاستیک نخی لودر) استفاده شود. دارای قیمت معقول و ارزانی می‌باشد. اما اگر از لاستیک با سایز یکسان و برای مصرف همان لودر، اما با تکنولوژی رادیال و آج L۵ ضد برش استفاده شود، قیمت این نوع لاستیک در مقایسه با مشابه اول که لاستیک بایاس بود، گاهی تا دو برابر قیمت نیز افزیاش می‌یابد.

بنا به همین دلایل ذکر شده، توصیه می‌شود که همواره پیش از اقدام برای خرید لاستیک لودر و یا کسب اطلاع از چگونگی خرید لاستیک لودر، با مشاوران مجرب در وب سایت بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان، فروشگاه آنلاین لاستیک لودر در ایران می‌باشد.

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان با بهره گیری از کارشناسان مجرب فروش و همچنین تجربه ۳۰ ساله در زمینه تامین و توزیع لاستیک های معدنی و راهسازی از جمله لاستیک لودر، امروزه در قالب یک فروشگاه آنلاین لاستیک لودر در خدمت تمامی مردم شریف ایران زمین می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس های :

۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲

۰۲۱۳۳۹۷۷۰۴۹

و همچنین ارتباط در شبکه های مجازی و طرح سوال از طریق شماره : ۰۹۳۵۴۰۰۷۰۰۷ تماس حاصل فرمایید و یا به نشانی وب سایت این فروشگاه به آدرس : https://bazarlastik.com مراجعه فرمایید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506790