سوپرلیگ اروپا به نفع باشگاه‌ها و هواداران فوتبال

تصمیم ۱۲ باشگاه اروپایی مبنی بر ایجاد سوپرلیگ حواشی زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۱۲ باشگاه بزرگ اروپایی تصمیم گرفتند با تشکیل سوپر لیگ ۲۰ تیمی در اروپا، به درآمدهای کلانی در فوتبال برسند. آنها قصد دارند به صورت مستقیم از اسپانسرها و همینطور از حق پخش تلویزیونی درآمد داشته باشند. رقمی که قرار است در این لیگ به باشگاهها برسد، بسیار کلان است و در مقایسه با درآمد آنها در لیگ قهرمانان و لیگ های داخلی نیست. 

ما از شما خواستیم تا نظرتان را درباره تصمیم این دوازده تیم برای ما بنویسید که در ادامه به چند نظر نگاهی خواهیم انداخت:

شاید در ابتدا بازیهای مهیج و زیبا ببینیم ولی بدون شک پس از مدتی بسیار کسل کننده و بیمزه میشود ،زیبایی فوتبال به نتایج غیر منتظره ای است که از طرف تیمهای ضعیف حاصل می‌شود.

با روند فعلی بازی ها از مراحل حذفی جذاب میششه ولی با سوپر لیگ بازی ها از اول جذاب هسست ولی حق پخش را انقدر بالا میبرند کهه دیگر هیچکس نمیتونه امتیازشش را بخره و بازی ها را ببینه

به نظرم به نفع فوتبال خواهد بود. هر کار باید کرد که فوتبال از زیر یوغ این فیفا و اقمار فاسد و بی اخلاق و دیکتاتورش خلاص شد.

یک. از فساد مالی فیفا و یوفا کمتر خواهد شد. دو. کیفیت بازیها بالاتر خواهر رفت مخصوصا اگه دیگه با تیم های تقویم فیفا بازی برگزار نکنند و فیفا محبت کند و ایشون رو کنار بزاره سه. وضع مالی این تیم ها بهتر خواهد شد. چهار. دیگه مجبور نیستیم مدتها واسه رسیدن بازیها به یک هشتم و یک چهارم صبر کنیم و همه دیدارها باحال خواهد شد. پنجم. بازیکنان بزرگ دیگه از دست بازیکنان آماتور تیمهای نه چندان حرفه ای مصون تر میمانند. بنظرم عالی عالی میشه به شرطی که اون چند تیم که میخواد از فیفا اضافه بشه سطح کیفیشون رو خیلی ببرن بالا تا کلاس بازیارو دوباره پائین نیارن.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =