درایو میکرومستر زیمنس توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس در ایران

درایو میکرومستر زیمنس از جمله محصولاتی است که در دنیای صنعت امروزه بسیار کاربردی بوده و بیشتر صنایع از این گونه اینورترها برای ماشین‌ها و دستگاه‌های صنعتی خود استفاده می‌کنند. تکنولوژی و دنیای پیشرفته ماشینی یک ویژگی خاص و بزرگ دارد و آن این است که، اگر مجموعه‌ای صنعتی همراه با این سرعت و پیشرفت حرکت نداشته باشد، حتما از دایره صنعت کم کم و یا یکباره خارج خواهد شد.

بنابراین تهیه وسایل و امکانات کاربردی از جمله کنترل کننده‌های منطقی صنعتی همچون درایو میکرو مستر زیمنس برای مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی و همچنین صنایع در حالت کلی جزء ضروریات خواهد بود. بر همین مبنا است که ما نیز می‌خواهیم در این مقاله از درایو میکرومستر زیمنس سخن بگوییم و اطلاعاتی در این باره به شما ارائه دهیم تا بهتر بتوانید با این وسیله آشنا شوید. در انتها نیز نمایندگی زیمنس را در ایران معرفی نماییم.

میکرومستر چیست؟

اینورتر یا مبدل برق، دستگاهی الکترونیکی است که جریان مستقیم DC را به جریان متناوب AC تبدیل می‌کند. به عبارتی دستگاه الکترونیکی است که بوسیله آن می‌توان سرعت موتورهای سه فاز را تغییر داد. پس از تبدیل جریان برق، جریان تبدیل شده می‌تواند بر حسب نیاز دستگاه‌های شما در هر ولتاژ و فرکانسی باشد و به وسیله  ترانسفورماتورهای مناسب و مدارها کنترل می‌شود. از آنجایی که تبدیل جریان برق و متناوب کردن آن می‌تواند در کاهش مصرف برق و کارکرد موتور تأثیرگذار باشد، می‌تواند عمر موتور دستگاه را نیز افزایش دهد. درایو میکرو مستر به صورت هوشمند میزان بار وارده را تشخیص می‌دهد و متناسب با همان بار به موتور جریان می‌دهد. این جریان داده شده در اغلب موارد از جریان نامی موتور کمتر می‌باشد. از آنجایی که برند زیمنس یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای جهانی در زمینه تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی در دنیا محسوب می‌شود. یکی از تجهیزات مهم این برند اینورترهای AC می‌باشد که با نام درایو میکرومستر زیمنس به بازار وارد می‌شوند.

انواع درایو میکرومستر زیمنس

درایو میکرومستر زیمنس در اصل دارای یک کارکرد اصلی با عنوان تغییر جریان مستقیم برق خواهد بود تا با کنترل جریان ورودی کارکرد ماشین و دستگاه بهینه شود. درایوهای میکرومستر زیمنس از جمله پر فروش‌ترین درایوها در بازار می‌باشند. اینورترهای زیمنس برای کاربردهای عمومی به کار برده می‌شوند بنا به همین امر نیز هست که از جمله پرتعدادترین و پر فروش‌ترین درایوها در بازار می‌باشند.

در حالت کلی درایو میکرومستر زیمنس در چهار دسته میکرو مستر ۴۴۰، میکرومستر ۴۱۰، میکرومستر ۴۲۰ و میکرومستر ۴۳۰ تولید می‌شود. البته میکرو مسترهای ۴۱۰ از سال ۲۰۰۷ به بعد تولید نشده است اما سه دسته دیگر همچنان بازار خود را حفظ کرده اند. بنا به قدرت و معروف بودن برند زیمنس و همچنین استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت و همچنین قیمت درایو زیمنس به نسبت رقبای خود با قیمتی مناسب و کیفیتی مرغوب توانسته‌اند بازار جهانی را برای این نوع از تجهیزات خود به دست آورد و همچنان حفظ نماید. با فروش بسیار این گونه تجهیزات، میلیون‌ها بار کارکرد درایومیکرومستر زیمنس تست و راه اندازی می‌شوند و هر بار توانسته است کیفیت و مرغوبیت خود را به جهانیان نشان دهد.

نگاهی به میکرومستر ۴۲۰

این نوع درایو متناسب با ماشین‌ها و دستگاه‌هایی است که سرعت‌های مختلفی را نیاز دارد اما پروسه کنترل پیچیده‌ای ندارد. طراحی درایو میکرومستر۴۲۰ همانند دیگر اینورترهای زیمنس ماژولار است و به راحتی می‌تواند از بخش جلوی درایو جهت نصب پنل کنترلی و ماژول ارتباطی استفاده شود. حفاظت موتور از جمله خصوصیات این درایو است. در بسیاری از ماشین آلات تولید شده همانند ماشین‌های لباسشویی غول پیکر، میکرو مستر ۴۲۰ استفاده شده است.

درایو میکرومستر زیمنس توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس در ایران

نگاهی به میکرومستر ۴۴۰

این درایو یکی از بهترین اینوترها برای استفاده در پروسه‌های پیچیده می‌باشد و توانمندی اجرای لوپ‌های کنترلی را دارد. میکرومستر ۴۴۰ یک PLC داخلی دارد و امکان برنامه نویسی را برای اپراتور فراهم می‌کند. همچنین از آنجایی که حجم میکرومستر۴۴۰ کوچک است، هزینه‌های تهیه فریم را نیز کاهش می‌دهد. این درایو بنا به قابلیت‌های کنترلی که در اختیار اپراتور قرار می‌دهد، گزینه بسیار خوبی برای پروسه‌های صنعتی همانند کارخانجات، تصفیه خانه‌ها، پالایشگاه‌ها و غیره می‌باشد.  

مزایای درایو میکرو مستر زیمنس چیست؟

 کنترل و تغییر سرعت جریان مستقیم AC به جریان متناوب AC  مزایایی خواهد داشت که به آن‌ها اشاره‌ای خواهیم داشت:

  • کاهش انرژی مصرفی
  • کاهش هزینه برق
  • کاهش جریان راه اندازی
  • طولانی شدن عمر موتور
  • امکان تغییر سرعت موتور
  • امکان تغییر جهت حرکت موتور
  • داشتن حفاظت در برابر بار اضافه
  • امکان کار موتور در زمانی که ولتاژ ورودی متغییر است
  • امکان کنترل از راه دور
  • ایجاد سرعتی بیشتر از سرعت نامی موتور
  • امکان برنامه ریزی حرکت
  • راه اندازی ساده و روان موتور
  • کارکرد موتور با صدای کم در فرکانس‌های بالا
  • انعطاف پذیری بال و غیره

مطمئنترین مسیر برای خرید درایومیکرو مستر زیمنس کدام است؟

در این نوشتار ما اطلاعات کامل مختصری در رابطه با درایو میکرومستر زیمنس ارائه دادیم. اما به حتم به هنگام خرید این اینورترها نیاز به اطلاعات تخصصی‌تر و همچنین اطلاعات تکمیلی در رابطه با هر کدام از انواع میکرومسترها و کاربردهای آن‌ها را به دست آورید. همچنین از از آنجایی که درایو میکرومستر زیمنس از جمله اینورترهای برند در جهان می‌باشد، محصولات فیک آن نیز از سوی سود جویان به بازار تزریق خواهد شد. این امر باعث شده است که اغلب خریداران دغدغه خرید محصول اورجینال و برند را خواهد داشت. بر همین مبنا یکی از مطمئن‌ترین مسیرها برای خرید و تهیه درایو میکرومستر زیمنس، خرید از نمایندگی زیمنس در ایران می‌باشد. شرکت توسعه سیماتک ایرانیان نماینده برند زینمس در ایران است.

درایو میکرومستر زیمنس توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس در ایران

 شرکت سیماتک ایرانیان دارای ۱۰ سال سابقه در فروش تجهیزات صنعتی برند زینمس و تجهیزات الکتریکال در ایران است. شما با مراجعه به آدرس وبسایت سیماتک (simatec.ir) می‌توانید با تیم سیماتک ایرانیان ارتباط بگیرید و در زمینه خرید درایو میکرومستر زیمنس و همچنین انواع میکرومسترها راهنمایی‌های لازم را دریافت نماید. همچنین می‌توانید با راتباط مستقیم با کارشناسان سیماتک استعلام قیمت درایو زیمنس را داشته باشید. با خرید از نمایندگی برند آلمانی زیمنس در ایران نگرانی بابت پشتیبانی و تأمین قطعات صنعتی زیمنس به عنوان برترین برند جهانی نخواهید داشت و می‌توانید با اطمینان از کیفیت، محصول خود را خریداری نمایید. آروزی تیم توسعه سیماتک ایرانیان موفقیت روزافزون شما در زمینه تولیدات و خدماتی است که ارائه می‌دهید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507200