مزیت خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری کاشی و سرامیک

یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش های هر مکانی، دکوراسیون، کاشی و سرامیک آن است. حتماً برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فضای زیبا و دلبازی در اطراف تان به وجود آورید، اما می بینید دکوراسیون و طراحی هایی که از مجلات و اینترنت توجه تان را جلب می کند، هیچ کدام با فضایی که در اختیار دارید، جور در نمی‌آید.

انتخاب یک محیط زیبا و دکور جذاب، نیازمند شناخت بیشتر و بهتر است تا بتوانید فضایی را در اطراف تان به وجود آوردی که به محض ورود به آن حس تازگی و زندگی به شما انرژی مضاعف دهد.

تفاوت انواع کاشی و سرامیک چیست؟

کاشی و سرامیک در انواع مختلفی وجود دارد. اگر بخواهیم در چند مورد تفاوت این دو را با هم بررسی کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان کیفیت کاشی و سرامیک

درجه کیفیت مصالح کاشی و سرامیک با هم متفاوت هستند. در واقع هر کارخانه کیفیت متفاوتی را با توجه به متریالی که در ساخت محصولاتش به کار برده، ارائه کرده است.

ضریب اصطکاک کاشی و سرامیک

ضریب اصطکاک کاشی و سرامیک عاملی است که باعث می شود احتمال لیز خوردن اشیا روی مصالح کمتر شود؛ بنابراین هرچه ضریب اصطکاک بالاتر باشد، احتمال سر بودن آن کمتر است. در نتیجه بهتر است برای کاشی کف حمام و دستشویی از کاشی و سرامیک با اصطکاک بالا استفاده شود.

میزان ساییدگی کاشی و سرامیک

درجه ساییدگی سرامیک با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد. هرچه میزان درجه ساییدگی آن بالا باشد، کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتری دارد. در مکان های پر رفت و آمد این ویژگی اهمیت دارد.

مزیت خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری کاشی و سرامیک

مشکلات خرید فیزیکی کاشی

بعد از مدت ها قرار می گذارید که همراه با خانواده و یا دوستتان برای خرید کاشی و سرامیک به بازار بروید. ساعت ها در بازار کاشی و سرامیک می گردید تا در نهایت مدلی توجه تان را جلب کند. ضمن اینکه ممکن است کاشی مورد نظرتان را پیدا نکنید و در نهایت به خاطر رودروایسی یا صحبت های فروشنده، ناچار به خرید آن شوید. نگاهی به ساعت بیندازید! اوه به نظر دیر شده است.

همه ما بیش از آن که فکرش را بکنیم، دغدغه های کار و زندگی همچون کلافی به دورمان پیچیده است که نمی توانیم زمان مان را بیهوده تلف کنیم؛ بنابراین شاید بهتر باشد به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کرده و با چند کلیک ساده، بدون اینکه پایتان را خسته کنید یا وقت تان را هدر دهید، خرید اینترنتی کاشی و سرامیک را انتخاب کنید.

قیمت کاشی و سرامیک

قیمت کاشی و سرامیک با توجه به ابعاد و کیفیتی که انتخاب می کنید، متفاوت است. بهترین و باکیفیت ترین نوع کاشی و سرامیک، نوع پرسلان است. شما می توانید برای مشاهده بهترین کیفیت با قیمت مناسب به فروشگاه آنلاین سرام پخش مراجعه کرده و با محاسبه متراژ، برآوردی از قیمت خرید و حمل و نصب داشته باشید.

چرا بهتر است کاشی را اینترنتی خرید کنیم؟

تصور کنید بدون اینکه ساعت ها وقت و انرژی صرف کنید، بدون اینکه اسیر شلوغی و ترافیک خیابان های شهر شوید و یا برای رسیدن به مغازه مورد نظرتان کیلومترها راه طی کنید، از هر کجایی که هستید، می توانید به صورت اینترنتی، وارد بازار آنلاین کاشی و سرامیک شوید.

سایت فروش آنلاین کاشی و سرامیک سرام پخش، تنوع فوق العاده و بی نظیری را از انواع کاشی و سرامیک در اختیارتان قرار می دهد. انواع کاشی سرامیک در کاربری های مختلف مانند سرامیک کف، سرامیک حیاطی، آشپزخانه و غیره و یا در طرح های متنوع اعم از سرامیک طرح پارکت، طرح کاغذدیواری، طرح سنگ و ...  تولید شده در برترین برندها و کارخانه های سراسر ایران را می توانید در سرام پخش مشاهده و خرید نمایید.

در واقع می توانید در اوقات فراغت تان یا هر زمان دیگر، به جای گذراندن وقت در ترافیک های شلوغ، با چند گزینه ساده وارد بازار آنلاین شوید و به صورت آنلاین انواع طرح ها را ببینید.

بنابراین مزیت خرید اینترنتی کاشی و سرامیک تنها به صرفه جویی مالی و زمانی محدود نمی شود. تنوع بالایی که محصولات کاشی و سرامیک در بازار دارد، در کنار محدودیت دسترسی به انواع گسترده این محصولات، از همه مهم تر اطلاعات کمی که خریداران ممکن است در زمان خرید داشته باشند، باعث شد تا فروشگاه اینترنتی سرام پخش به عنوان اولین و جامع ترین فروشگاه آنلاین کاشی و سرامیک، مرجع معتبری برای مشتریان عزیز باشد.

نگران مشاوره و راهنمایی هستید؟ خیال تان راحت، شما می توانید همزمان از کارشناسان و متخصصان باتجربه سرام پخش به صورت آنلاین، مشاوره دریافت کنید.

خرید آنلاین کاشی و سرامیک به شما قدرت انتخاب بیشتری می دهد و دست تان را برای انتخاب باز می گذارد. انواع طرح و برندهای معروف را می توانید انتخاب کنید. در واقع بدون اینکه در هول و هراس انتخاب سریعی قرار بگیرید می توانید متناسب با سبک دلخواه تان و بودجه ای که دارید، طرح دلخواه تان را انتخاب کنید.

کار به همین جا ختم نمی شود. فروشگاه آنلاین کاشی و سرامیک سرام پخش، ریش و قیچی را دست تان می دهد تا در صورت تمایل، خودتان کار نصب و راه اندازی را انجام دهید. در این زمینه آموزش های لازم به شما داده می شود تا ماهرانه نصب را به پایان برسانید.

اگر هنوز نمی دانید چه برند و طرحی را انتخاب کنید، همین الان از راهنمایی مشاوران سرام پخش استفاده کنید. به طور کلی مزیت خرید کاشی و سرامیک از فروشگاه اینترنتی سرام پخش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 روش انتخاب ساده و خرید آنلاین راحت کاشی و سرامیک

در سرام پخش شاهد بخش بندی راحت انواع کاشی و سرامیک هستید. به طوری که به محض ورود به سایت می توانید انواع کاشی سرامیک و پرسلان را با کاربرد و رنگ و طرح های مختلف مشاهده کنید. در هر مرحله از انتخاب و خرید در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشید، کارشناسان سرام پخش شما را راهنمایی خواهند کرد.

مزیت خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری کاشی و سرامیک

ضمانت خرید با خرید اینترنتی کاش و سرامیک سرام پخش

برای خرید هر چیزی نیاز به راهنمایی و اطلاعات داریم؛ اما پای مصالح ساختمانی مثل کاشی و سرامیک که به میان می آید، ممکن است از بابت خرید گران شوید که طبیعی است. در سرام پخش می توانید به طور کامل راجع به هر محصول اطلاعات کامل به دست آورده و هر سوالی داشته باشید کارشناسان راهنمایی تان خواهند کرد.

برای مثال، صفحه اول سایت را که باز کنید، با کلیک روی هر دسته بندی به صفحه ای هدایت می شوید که علاوه بر اطلاعات تنوع هر نوع محصول، اطلاعات کلی راجع به دسته بندی اصلی مثلاً خرید کاشی دیوار به شما داده است. ضمن اینکه با عکس ها و اطلاعات واضحی که در سایت قرار داده شده است، امکان مقایسه انواع محصولات را خواهید داشت.

خبر خوب اینکه اگر درخواست ارسال نمونه داشته باشید، می توانید به صورت رایگان درخواست تان را ثبت کرده تا سرام پخش نزدیک ترین فروشگاه را با توجه به آدرس تان به شما پیشنهاد دهد تا برای بازدید حضوری به آن جا مراجعه کنید.

برآورد تقریبی هزینه و امکان محاسبه متراژ مورد نیاز

در صورتی که قصد دارید، برای مثال برای سالن پذیرایی تان سفارش سرامیک کف بدهید، در ابتدا محصولات را مقایسه کرده و بهترین را با توجه به سلیقه تان انتخاب کنید. مسلماً دانستن متراژ مورد نیاز به شما کمک می کند تا خانه تان از انبار سرامیک های بلااستفاده در امان باشد. فکر این را هم سرام پخش کرده است. کافیست اطلاعات طول و عرض را وارد کنید تا مقدار کارتن و متراژ سرامیک و هزینه تقریبی را مشاهده کنید.

با گسترش اینترنت و به خصوص با شیوع کرونا، ارتباط کسب و کارها با فضای اینترنت و در بستر آنلاین، تحولی را در ارائه خدمات به وجود آورده است. شما می توانید با چند کلیک وارد بازار آنلاین کاشی و سرامیک شوید و جدیدترین و مدرن ترین طرح را انتخاب کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507211