نمره قبولی برای کمیته داوران در سال کرونایی

اسماعیل اسفندیاری رییس کمیته داوران هیات تکواندو استان خوزستان در تشریح عملکرد و ارزیابی یک ساله گفت؛ این کمیته نمره قبولی را ازآن خود کرد.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل اسفندیاری در تشریح فعالیت یک ساله کرونایی اخیر به خبر آنلاین گفت؛ کمیته داوران مطابق با  ارزیابی صورت گرفته با نمره قبولی سال ۱۳۹۹ را پشت سر گذاشت.
بر پایه همین گزارش اسفندیاری اذعان داشت این نمره قبولی بر اساس ۳ آیتم قضاوت در مسابقات ، حضور در دوره های هماهنگی کشوری و کلاسهای باز آموزی و رشد و ارتقاء برای داوران استان  رقم خورد است.
رییس کمیته داوران در این خصوص  ضمن تشکر از برنامه ریزی مدون و شناور  رییس و دبیر هیات تکواندو استان خوزستان اعلام کرد: علیرغم محدودیت های کرونایی داوران خوزستان ضمن حضور موفق و پر رنگ در قضاوت  مجازی مسابقات پومسه و همچنین حضور فیزیکی در لیگ کیوروگی کشور( با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و تجهیزات ایمنی ) و با شرکت در کلاس های مجازی رشد و ارتقاء نیز خوش درخشیدن.
اسفندیاری در این خصوص ادامه داد : در برگزاری سه دوره کلاس رشد و ارتقاء درجه ۳ و ۲ و ۱ داوری کشوری ۱۰۲ نفر داور به استعداد داوری خوزستان افزوده و آمار داوران استان در کشور به عدد ۴۰۶ نفر رسید. و با توجه به ۳۶۳ داور فعال خوزستان در دو بخش بانوان و آقایان قریب ۸۹ ٪ از داوران فعال ما نمره قبولی را دریافت نمودند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =