سرنوشت فصل گذشته الهلال در انتظار النصر/آیا گروه فولاد سه تیمه می‌شود؟

تسنیم نوشت: نتیجه آخرین تست کرونای اعضای تیم فوتبال النصر عربستان عصر پنجشنبه اعلام می‌شود در حالی که احتمال افزایش موارد مثبت ابتلا در این تیم وجود دارد.

سایت الکوره در خصوص شرایط نماینده این کشور در لیگ قهرمانان نوشت: ابتلای ۵ بازیکن النصر به کرونا نام این نفرات را از فهرست زردپوشان خارج کرد و حالا نماینده فوتبال عربستان نگران تکرار کابوسی است که فصل گذشته موجب حذف الهلال از رقابت‌ها شد.

برخلاف فصل گذشته این بار در صورت بهبود نفرات امکان بازگشت آنها به تیم وجود ندارد و تست مثبت به معنای پایان حضور بازیکن در مرحله گروهی رقابت‌هاست که بر همین اساس النصر تاکنون ۵ بازیکن خودش را برای بازی‌های دور برگشت از دست داده است.

نتایج تست امروز نشان می‌دهد که بیماری تا چه حد در اردوی زردپوشان گسترش پیدا کرده و در صورتی که سرایت کرونا به سایر نفرات ادامه داشته باشد و تعداد بازیکنان النصر برای حضور در یک مسابقه کمتر از ۱۳ بازیکن باشد اتفاقی که فصل گذشته برای الهلال روی داد تکرار خواهد شد و با کنار گذاشتن نماینده عربستان از گروه بازی‌ها با حضور تنها ۳ تیم دنبال می‌شود.

باید دید سرنوشت گروه فولاد خوزستان چگونه رقم خواهد خورد و آیا یاران جواد نکونام در نهایت بازی‌های خودشان را در یک گروه سه تیمی ادامه می‌دهند؟

۲۵۸ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =