۰ نفر
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
دادگاه غیرعلنی چند مسئول متهم به فساد مالی

فارس نوشت: سومین جلسه دادگاه متهمان شهرداری زنجان به مانند دو جلسه قبل به صورت غیرعلنی برگزار و متهمان دفاعیات خود را ارائه کردند.

هفتم دی ماه سال نود و هشت بود که شهردار زنجان به همراه یکی از اعضای شورای شهر و یکی از شهرداران مناطق بازداشت شدند و پس از آن هم تعدادی از اعضای شورا و مدیران شهرداری به همین علت بازداشت شدند.

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شهردار زنجان، چند نفر از اعضای شورای شهر و برخی از مدیران شهرداری زنجان چهارم اسفندماه به صورت غیرعلنی و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

دومین جلسه نیز با ارائه دفاعیاتی از سوی برخی از متهمان به صورت غیرعلنی برگزار و سومین جلسه نیز روز گذشته یکم اردریبهشت‌ماه بازهم به صورت غیرعلنی برگزار شد.

هرچند پیش از این مسؤولان قول برگزاری دادگاه را به صورت علنی داده بودند، اما دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار شد و گفته می‌شود سایر متهمان نیز در جلسه دیگر دادگاه به ارائه دفاعیات خود خواهند پرداخت.

پس از صدور کیفر خواست چند نفر از مدیران شهری و معاونین از حضور در مجموعه شهرداری منع شدند و شهردار زنجان از صدور حکم تعلیق از خدمت برای ۱۰ نفر از متهمان پرونده شهرداری خبر داد.

جبیب یگانه نیز با اشاره به نامه رسیده از مراجع قضایی برای ۱۰ نفر از کارکنان شهرداری و شورای شهر گفت: نامه مربوط به کیفرخواست تعدادی از نیروهای شهرداری زنجان وصول شده است و این حکم شامل پنج نفر از نیروهای ثابت شهرداری است.

وی گفت: همچنین برای اعضای شورای دخیل در پرونده و دو نفر دیگر که به صورت مامور به خدمت در شهرداری بودند نیز کیفر خواست صادر شده است.
شهردار زنجان تصریح کرد: طبق قانون تا صدور حکم قطعی این حکم پابرجاست و پس از صدور حکم قطعی نیز بر اساس همان اقدام خواهد شد.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =