احمدی نژاد می تواند گذشته اش را جبران کند؟ /بادامچیان: برای ریاست جمهوری من ارجح هستم

برنا نوشت:دبیرکل حزب موتلفه اسلامی مطرح کرد: موتلفه ۵ نفر را در طراز رییس جمهور معرفی کرده اما من را ارجح می داند.

«اسدالله بادامچیان»، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی،در رابطه با موازی کاری شورای وحدت با شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: جامعه انسانی پر از دیدگاه های مختلف است اگر به دیدگاه ها احترام بگذاریم دیدگاه ها خودشان را مطرح می کنند و اتفاقا ما باید زمینه را برای مطرح شدن همه دیدگاه ها، باز کنیم. اینکه در انتخابات با هم دعوا و برخورد و همدیگر را تخریب کنیم غلط است.

او ادامه داد: اینکه همه با هم حرف بزنیم این خوب است. شورای وحدت در آغاز از دوستان شورای ائتلاف دعوت کرد تا با هم باشند و این دوستان گفتند که ما می خواهیم خودمان جدای از شما کار کنیم و اصرار آنها بر این موضوع بود در این مدت ما یک کلمه بر علیه شورای ائتلاف و جبهه پایداری و سایر دوستان نگفته ایم.

بادامچیان در رابطه با تصمیم نهایی دو شورا برای وحدت اصولگرایان گفت: موضع من تا امروز این بوده و هست که اگر آنها بین ما اصلح یافتند همراه شوند و اگر ما بین آنها اصلح دیدیم، همراهی کنیم. این نوع روش صحیح در اداره کشور و اداره جامعه و مسایل سیاسی موثر است و جامعه را از دعواها، اختلاف ها و برخوردها بیرون می آورد و یک جامعه ایمانی توحیدی پیش می برد که هر کسی احترام خودش را دارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در رابطه با هزینه ای که اصولگرایان پس از دولت احمدی نژاد دادند، اظهار کرد: طبیعی است که وقتی گروهی رییس جمهوری را معرفی کرد و او نتوانست پیش برود هزینه ای دارد و باید جبران شود. اگر جبران کرد درست است و پیش می رود ولی اگر در روش غلط استوار ایستاد ضرر می دهد و این طبیعی است. مگر از اول انقلاب ذهنیت های گوناگونی را که آمده و رفته اند ندیدیم؟ آقای احمدی نژاد هم یک دولت است و اگر او هم بخواهد گذشته ای را که داشته جبران کند می تواند. احمدی نژاد در دور اول بسیار خوب کار کرده بود اما افرادی از دولت او شاید بتوانند دولت دوم او را جبران کنند. 

او در پایان در مورد طیف های مختلفی که از سوی اصولگرایان وارد انتخابات شدند از جمله کاندیداهای نظامی گفت: ما ۵ نفر را معرفی کردیم و به یکی رسیدیم. ما در سال ۵۷ در کمیته استقبال از امام ۶۷هزار نیرو داشتیم. کارگردان کلش من بودم و مسئول این ۶۷ هزار نفر شهید اسلامی بودم. عده ای از این تعداد سپاهی شدند عده ای در کمیته بودند عده ای جنگیده و حالا کار سیاسی می کنند اینها دوستان ما هستند چه اشکالی دارد کار سیاسی انجام بدهند. در رابطه با موتلفه هم باید بگویم موتلفه ۵ نفر را در طراز رییس جمهور معرفی کرده اما من را ارجح می داند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507760

برچسب‌ها