رفع تصرف ۴۶.۵هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی به ارزش ۱۸۶.۲ میلیارد ریال در روستای ریگو قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای ریگو جنب جاده ساحل جنوبی و حاشیه حریم ساحلی قشم به مساحت ۴۶هزار و ۵۵۲ مترمربع از سوی این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: رفع تصرف این اراضی که ارزش تقریبی آنها بالغ بر۱۸۶میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال برآورد شده است، وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم در معیت مامورین فرماندهی انتظامی بخش شهاب شهرستان قشم انجام شد.
وی گفت: عملیات رفع تصرف این اراضی که از سوی ماموران این یگان با حضور متصرف  انجام شد، بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از نصب سه عدد تابلو هشدار اراضی خالصه دولتی از سوی این یگان دراین زمین رفع تصرف شده خبر داد.
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

رفع تصرف ۴۶.۵هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی به ارزش ۱۸۶.۲ میلیارد ریال در روستای ریگو قشم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1509630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =