۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۹

ایسنا نوشت:

ماموران اداره آگاهی کرمانشاه، قاتلی را پس از 27 سال در شهرستان «ملارد» البرز دستگیر کردند.

سردار کریم کشوری، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص دستگیری این قاتل گفت: فردی با نام « باقر» معروف به « میرزا باقر» 27 سال پیش در جریان راهزنی و سرقت مسلحانه در یکی از محورهای مواصلاتی کرمانشاه، مرتکب قتل شده و متواری شده بود. مقتول به نام شیرزاد چغامیرزایی در 23 شهریور ماه سال 63 به همراه خانواده اش با یک دستگاه خودروی سواری پیکان به روستای گدارپی از توابع دهستان سرفیروز آباد رفته و در مسیر برگشت مورد هجوم راهزنان مسلح به سرکردگی فردی به نام باقر قرار گرفته‌اند. در این حادثه راننده خودرو به نام شیرزاد چغامیرزایی به قتل رسیده و اموال و خودرو وی نیز توسط راهزنان به سرقت می‌رود.

ماموران در همان ابتدای کار چهار نفر از راهزنان را دستگیر و در دادگاه انقلاب کرمانشاه محاکمه شدند. از سال 63 تاکنون سرکرده باند که قاتل نیز بود، متواری ولی متاسفانه تلاش پلیس برای دستگیری او نتیجه‌ای در بر نداشت.  پرونده یک بار دیگر با جدیت و توان بیشتری در دستور کار کارکنان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. با انجام کارهای اطلاعاتی فشرده و دقیق، مخفیگاه قاتل در شهرستان ملارد از توابع استان البرز شناسایی شد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به دستگیری متهم طی یک عملیات اشاره و عنوان کرد: دستگیری این قاتل فراری پس از 27 سال موجی از شادی در بین اولیا دم و بستگان مقتول به دنبال داشت. در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری متعلق به قاتل نیز کشف و ضبط شد.
282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =