نقش کلیدی کارگران در چرخه اقتصاد کشور

استاندار قزوین گفت: کارگران در چرخه اقتصاد کشور و در مسیر توسعه پایدار جامعه نقش کلیدی و حیاتی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور، استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن روز و هفته جهانی کار و کارگر پیام تبریکی صادر کرد.
 متن پیام استاندار بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد (مقام معظم رهبری)
روز جهانی کارگر روز قدردانی از مردان و زنان بلند همتی است که در چرخه اقتصاد کشور و در مسیر توسعه پایدار جامعه نقش کلیدی و حیاتی دارند.
روز و هفته جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت کار و تکریم خدمات بی دریغ کارگران صبور جامعه است که با اراده قوی و روحیه خستگی ناپذیر در راه سربلندی، خود اتکایی و پیشرفت کشور گام برمی‌دارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جامعه شریف کارگری، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را به جامعه خدوم کارگری استان قزوین  که با تلاش و زحمت شبانه‌روزی و علیرغم شرایط سخت ناشی از همه گیری ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی،زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه ایران عزیز را فراهم می کنند، تبریک عرض نموده و امیدوارم با عنایت خداوند متعال در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت محترم تدبیر و امید بیش از پیش موفق و موید باشند.
هدایت الله جمالی پور
 استاندار قزوین

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =