اولین انصرافی از کاندیداتوری در انتخابات 1400 مشخص شد

ایرنا نوشت: دبیر کل انجمن مهندسان ایران درباره معرفی داوطلب این تشکل به جبهه اصلاحات ایران، نوشت: شرایط را برای ورود به عرصه رقابتی، آبرومند و منصفانه مناسب نمی‌بینم و رسما به دبیرخانه جبهه اصلاحات ایران اعلام کردم که اینجانب برای دوره فعلی داوطلب نمی‌شوم.

 سید ابراهیم اصغرزاده درباره معرفی گزینه انجمن اسلامی مهندسان ایران به جبهه اصلاحات ایران، خطاب به اعضای تشکل متبوع خود اعلام کرد که شرایط را برای ورود به عرصه رقابتی آبرومند، منصفانه و نسبتا آزاد مناسب نمی‌بینم. طبعا به تکلیف تاریخی در آگاهی بخشی و تبیین مواضع اصلاح طلبانه عمل خواهم کرد.  

دبیر کل انجمن مهندسان ایران افزود: رسما به دبیرخانه جبهه اصلاحات ایران اعلام کردم که اینجانب برای دوره فعلی داوطلب نمی‌شوم.

اصغرزاده خاطرنشان کرد: امیدوارم انجمن مهندسان بتواند با طرح موشکافانه مباحث کلیدی و مسائل بنیادی و ارائه راه حل‌های ریشه ای گام موثری جهت ارتقای گفتمان اصلاحات ساختاری در درون سیستم بردارد.

انجمن اسلامی مهندسان ایران روز جمعه دهم اردیبهشت در بیانیه‌ای،  ابراهیم اصغرزاده را به‌عنوان داوطلب اجماعی این تشکل اصلاح‌طلب معرفی و اعلام کرده بود که در صورتی که به هر علت اصغرزاده به عرصه انتخابات ورود نکند؛ انجمن بر اساس اولویت از اشخاص زیر حمایت می‌کند:
۱- سید مصطفی تاج‌زاده
۲- محمد جواد ظریف
۳- شهیندخت مولاوردی

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جهوری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510747

برچسب‌ها