۱ نفر
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
تخریب ۲۰ویلای غیرمجاز در تاکستان

فرمانده انتظامی استان از تخریب ۲۰واحد ویلایی غیرمجاز و آزادسازی بیش از ۲۰هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان "تاکستان" خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان تاکستان با هماهنگی دستگاه قضائی  به اجرا درآمد.
او افزود: در این طرح ماموران انتظامی شهرستان "تاکستان" در اجرای احکام قضائی بیش از ۲۰واحد ویلای غیر قانونی در زمین های کشاورزی که اقدام به تغییر کاربری غیر مجاز کرده بودند را شناسایی کردند.
 فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه پس از هماهنگی های لازم، در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی و اراضی محصور با رعایت کلیه حقوق شهروندی و ضوابط تخریب شدند، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بیش از ۲۰هکتار از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی این شهرستان قرار گرفت.
ابراهیمی با بیان اینکه واحدهای ساختمانی و سازه های ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد، بیان کرد: ارزش ریالی اراضی آزاد شده بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال برآورد شده است و با اجرای این طرح بیش از۲۰هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی از چنگ سوداگران زمین خارج و در اختیار بخش کشاورزی و زراعت شهرستان "تاکستان " قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان از شهروندان درخواست کرد قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا و حصارکشی، نسبت به دریافت مجوز لازم از مراجع ذیصلاح در مورد موقعیت و شرایط زمین برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز از اداره جهاد کشاورزی محل مورد نظر خود استعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =