۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
راهکار تضمینی ورود به اکسپلور اینستاگرام

شاید بتوانیم به جرات بگوییم اکسپلور اینستاگرام مهمترین قسمت در اینستاگرام است که اگر در آن دیده شوید تاثیر بسیار زیادی بر روی جذب مخاطب دارد. حالا در این مقاله به ۶ نکته مهم درباره ورود به اکسپلور اینستاگرام اشاره میکنیم که با رعایت آن به راحتی میتوانید در این قسمت مهم دیده شوید.

راهکار تضمینی ورود به اکسپلور اینستاگرام

خرید اکسپلور اینستاگرام جواب می‌دهد؟ این سئوال خیلی‌هاست و جواب‌اش هم این است: «بستگی دارد!». اکسپلور و الگوریتم ۲ غولی هستند که همه درباره‌شان قضاوت نادرستی دارند. درحقیقت اگر بدانید این‌ دو به چه زبانی سخن می‌گویند، رفاقت تنگاتنگی میان پیج شما و الگوریتم و اکسپلور پدید می‌آید. این‌دو رفیق‌تان هستند. اما باید رسم دوستی را در مقابل‌شان به جای بیاورید. آن وقت است که رفاقت را در حق شما و پیج‌تان تمام می‌کنند.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

 اکسپلور فضایی است که با لمس دکمه ذره‌بین پست‌های سایر پیج‌ها را براساس لایک‌ها، سیوها، فالورها، اکانت‌هایی که با آنها تعامل دارید و فورواردهایتان به نمایش می‌گذارد. به زبان ساده‌تر اکسپلور مدیراجرایی الگوریتم برای شناساندن شما به کاربران و دیگران به شماست. پس خرید اکسپلور اینستاگرام می‌تواند برای شما یکی از بهترین تبلیغات باشد. هرچند بهتر است با وجه رایج خود اینستا انجام شود. وقتی یک حساب کاربری بیزنس اینستاگرام می‌سازید، درحقیقت کارمند آن می‌شوید. بله درست خواندید. کارمند اینستاگرام! نگران حقوق‌اش هم نباشید در ادامه معرفی راه‌ های ورود به اکسپلور اینستاگرام درباره پرداختی‌های اینستا توضیح می‌دهیم.

راهکار تضمینی ورود به اکسپلور اینستاگرام

شش نکته مهم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

تناسب میان لایک و کامنت‌ با فالوورها

گاه پیج‌هایی که مثلا بیش از ۶۰ کا فالوور دارند، از نرفتن پست‌شان به اکسپلور شکایت می‌کنند و برایشان سوال است که چرا مثلا پست فلان صفحه با تنها ۲۰۰ فالوور و ۵۰ لایک به اکسپلور رفته و خبری از محتوای منتشرشده در صفحه آنها نیست!؟ بعضا از ۶۰ کا فالوور صفحه این دوستان ۵۵ هزارتایش فیک هستند یا ممکن است آن صفحه آن‌قدر محتوای بی‌نظم و نامتناسب با پرسونای مخاطب‌اش منتشر کرده باشد که بیشتر فالوورهایش به «فالوور روح» تبدیل شده باشند. پست‌های پیجی به اکسپلور می‌روند که حالش خوب باشد و حال خوب یک پیج یعنی برخورداری از تعامل مناسب با مخاطبان‌اش. تعامل در اینستاگرام واحد خودش را دارد. لایک، کامنت، سیو و شِیر. خرید اکسپلور اینستاگرام بر همین اساس برایتان ورود تضمین‌شده به این فضا را به ارمغان می‌آورد.

راهکار تضمینی ورود به اکسپلور اینستاگرام

بالا بودن چگالی به اشتراک‌گذاری، لایک و ذخیره پست شما طی ساعت نخست پس از انتشار

برای رسیدن به این هدف باید در وهله اول محتوای مخاطب‌پسند تولید کنید. باید بدانید دنبال‌کنندگان صفحه شما به‌دنبال چه اطلاعاتی هستند، ترندهای روز چیست، کدام پست‌ها جنجالی محسوب می‌شوند و می‌توانند در همان یک ساعت اول قاپ مخاطبان را بدزدند و در میان فالوورهای فالوورهایتان دست‌به‌دست شوند. در صورت سپردن پست‌تان به شرکت‌های دیجیتال‌مارکتینگ، آنها با فراهم آوردن این آیتم‌ها راه‌تان را برای ورود بی‌دغدغه به اکسپلور باز می‌کنند.

خرید اکسپلور اینستاگرام و صرفه اقتصادی آن

خرید اکسپلور اینستاگرام از شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال‌مارکتینگ تضمین شده است، چراکه با خرید پکیج‌های مختلف این شرکت‌ها شما فقط پست منتشر می‌کنید و آنها هرچه برای ورود به اکسپلور لازم دارید از جمله لایک، ویو، ایمپرشن، ریچ، سیو و شِیر را خودشان برای پست‌تان فراهم می‌کنند و دیگر نیاز نیست مثلآ بصورت مجزا خرید پروفایل ویزیت را انجام دهید. البته گاهی حتی خودشان پست مناسب را نیز برای شما تدارک می‌بینند. به‌هرحال تب اکسپلور می‌تواند بیلبورد تبلیغاتی آنلاین‌تان باشد و می‌صرفد برایش هزینه کنید.

البته برخی گروه‌ها در واتساپ وجود دارند که جمعی از صاحبان کسب‌وکارها را گرد یکدیگر آورده‌اند و هر شب راس ساعتی مشخص هشتگ خاصی اعلام می‌کنند، سپس زمان محدودی فرصت می‌دهند تا همه پست خود را با آن هشتگ انتشار بدهند. پس از پایان تایم ارسال پست نیز همه اعضای گروه یک ساعت فرصت دارند پست‌های سایرین را لایک و ذخیره و در گروه‌های اینستاگرامی اعلامی شِیر کنند. کاری که دردسرهای فراوانی دارد. این گروه‌ها معمولا حق اشتراک اندکی هم دریافت می‌کنند.

اما به‌جای خرید اکسپلور اینستاگرام به‌عنوان یک راه بی‌دردسر و سریع اگر فرصت کافی دارید، می‌توانید خودتان پست‌های جذاب را به شکل روتین نشر بدهید یا در ازای هزینه بیشتر و پرداخت حقوق برای صفحه‌تان ادمین حرفه‌ای استخدام کنید. راهکار تضمینی ورود به اکسپلور فعالیت منظم و حساب‌شده است. زیرا همان‌گونه که پیش‌تر گفتیم اینستا شما را کارمند خود می‌داند و در ازای تولید محتوای منظم و جذاب برای مخاطبان هدف پیج‌تان به شما حقوق پرداخت می‌کند. البته به سبک خودش!

حقوق اینستاگرام دلاری یا به هر واحد پولی رایج دیگری نیست. الگوریتم اینستاگرام طوری طراحی شده که در برابر فعالیت شما براساس استانداردهای تعریف‌شده آن، صفحه و کسب‌وکارتان را بیشتر و بیشتر به مخاطبان حقیقی و جامعه هدف‌تان نشان می‌دهد. حقوقی که با بیشتر دیده شدن محصول و خدمتی که ارائه می‌کنید، می‌تواند آورده مالی قابل‌توجهی نیز برایتان به ارمغان بیاورد. پس حقوق اینستاگرام با رسیدن به اکسپلور قابل نقد شدن نیز هست و کمی هزینه برای رسیدن به آن منطقی است.

جذابیت تیتر، طراحی و رنگ‌بندی کاور به‌علاوه کپشن متناسب با پرسونای مخاطب‌تان

اصلا این‌گونه فکر نکنید که چون در بالای شهر یک دفتر یا مغازه مجلل مشهور دارید، در اینستاگرام نیز برایتان فرش قرمز پهن کرده‌اند. الگوریتم‌ یادگیرنده و هوشمند این شبکه به کسانی میدان می‌دهد که اولا مخاطبان خود و پرسونای آنها را به‌درستی بشناسند و براساس آن محتوا تولید کنند، ثانیا نسبت به صفحه‌شان احساس مسئولیت داشته باشند و با صرف وقت و هزینه کافی برایش محتوای ارزشمند بسازند و منظم نشر بدهند. پس باید توجه داشته باشید انتخاب کلمات انرژی‌بخش در تیتر و کپشن، بهره صحیح از رنگ‌ها در کنار استفاده از عکس‌های اختصاصی دلنشین و افکت‌های گرافیکی مخاطب‌پسند همچنین جریان‌سازی با محتوای پست‌ها می‌تواند کاری بکند کارستان!

تبلیغات در پیج‌های متناسب با سلیقه مخاطبان و بازه سنی هدف

این‌کار می‌تواند پست‌تان را به‌سرعت راهی اکسپلور کند و درواقع نوعی خرید اکسپلور اینستاگرام به‌شکل غیرمستقیم است. به‌هرحال آن صفحه‌ای که پست تبلیغاتی شما را منتشر کرده دنبال‌کنندگانی دارد و آن دنبال‌کنندگان، دنبال‌کنندگانی. پس پست جذاب شما اگر در بستر مناسب و جامعه درست خودش منتشر بشود، به قول خودمانی: «می‌ترکاند!». به همین دلیل باید خدمت‌تان عرض کنیم در مورد تبلیغ و یافتن صفحات مناسب، هرقدر وسواس به خرج بدهید و مشاوره بگیرید بازهم کم است! یک تبلیغ خوب معجزه می‌کند و در مقابل تبلیغ در صفحات متقلب که فالوور تقلبی به صفحه‌تان می‌افزایند تا ثابت کنند موثر بوده‌اند، می‌تواند الگوریتم اینستاگرام را نسبت به پیج شما بدبین کند و نتیجه‌اش کمتر دیده شدن در تب اکسپلور اینستاست.

استمرار در تولید محتوای جذاب

برخی براساس یک ادعای کاملا غلط مدعی هستند اگر تا چند روز پس از آخرین پست‌شان، محتوایی منتشر نکنند آن پست لایک بیشتری خواهد گرفت و راهی اکسپلور می‌شود. این عقیده کاملا بی‌پایه است و در این شرایط اینستاگرام شما را به‌علت عدم فعالیت روتینِ مدنظر الگوریتم‌ جریمه می‌کند. به این‌صورت که در غیاب‌تان صفحات با زمینه فعالیت مشابه را به اکسپلور می‌برد و به مخاطبان و فالوورهای شما نشان می‌دهد.

یک کلام، ختم کلام

مشکل اکسپلور اینستاگرام این است که با کسی شوخی ندارد. پس اگر خودتان نمی‌توانید محتوای جذاب و منظم تولید کنید، دست به جیب بشوید و این‌کار را به دیجیتال‌مارکترهای حرفه‌ای بسپارید. فالومون یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام و اکسپلور میباشد. باور کنید رفتن پست ها به اکسپلور ارزش‌اش را دارد. پس اگر میخواهید یک بار هم که شده مزه این جایگاه را بچشید همین الان سایت «فالومون» را در گوگل جستجو کنید. و خرید بسته اکسپلور اینستاگرام خودتون رو انجام بدین.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511040