فرمانده کل گردان‌های قسام اسرائیل را تهدید کرد:بهای سنگینی خواهی داد

ایسنا نوشت: فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام در واکنش به تحولات جاری در محله الشیخ جراح واقع در قدس اشغالی و تخلفات رژیم صهیونیستی در آنجا تاکید کرد: هرگز در برابر اتفاقات جاری در الشیخ جراح بی‌تفاوت نخواهیم ماند.

 به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، محمد الضیف، فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام، شاحه نظامی جنبش حماس در بیانیه کوتاهی نسبت به تحولات جاری در محله الشیخ جراح واقع در قدس واکنش نشان داده و به رژیم صهیونیستی در مورد تخلفاتش در این محله هشدار داد.

الضیف با تاکید بر اینکه فرماندهی القسام و مقاومت هرگز در برابر اتفاقات جاری در الشیخ جراح بی‌تفاوت نخواهند ماند، تهدید کرد: اسرائیل بابت این اقدامات هزینه سنگینی پرداخت می‌کند.

فرمانده کل گردان‌های القسام در ادامه این بیانیه ضمن درود فرستادن به مردم مقاوم فلسطین که ساکن قدس اشغالی هستند، گفت: فرماندهی القسام اتفاقات جاری در الشیخ جراح را از نزدیک دنبال می‌کند.

الضیف، یکی از مهمترین چهره‌های تحت تعقیب فلسطینی است که رژیم صهیونیستی از بیش از دو دهه‌ قبل در تلاش برای بازداشت او است و این رژیم او را به دست داشتن در عملیات‌های نظامی بزرگی متهم کرده است، الضیف تاکنون از ترورهای متعددی نجات یافته که آخرین آنها در جنگ سال ۲۰۱۴ غزه بود.

فعالیت‌های الضیف محرمانه بوده و شخصیت او برای افکار عمومی ناشناخته است، او در رسانه‌ها نیز به جز برخی اظهارات مکتوب و یا فایل‌های صوتی حضور دیگری ندارد.

از چند روز قبل که سربازان رژیم صهیونیستی تعدادی از خانواده‌های ساکن محله الشیخ جراح در قدس اشغالی را برای تخلیه خانه‌هایشان تحت فشار گذاشتند، تنش‌هایی در این محله به وجود آمدند.

روز یکشنبه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی صدور حکم در این پرونده را به تعویق انداخته و به هر دو طرف یعنی خانواده‌های فلسطینی و شهرک‌نشین‌های مدعی مالکیت این خانه‌ها چهار روز فرصت داد تا پیش از صدور حکم نهایی، به توافقی با یکدیگر برسند.

این تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی با مخالفت و محکومیت رسمی فلسطینی‌ها مواجه شد و ساکنان قدس اشغالی آن را به منزله به رسمیت شناختن ادعاهای شهرک‌نشین‌ها در این خصوص دانستند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =