۴ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
ایراد AFC به لایحه دفاعی پرسپولیس

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: به لایحه دفاعی که برای AFC در پی شکایت فدراسیون هندوستان فرستادیم ایراد گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایمان حسین پور معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز خود آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی این باشگاه را تشریح کرد.

حسین پور گفت: وقتی به باشگاه آمدم از یک تیم حقوقی استفاده کردم که بی هیچ چشمداشتی کمک می‌کنند. حدود ۸۰ پرونده وجود دارد. در بعضی از پرونده‌ها هم محکوم شدیم که دوباره سراغ آن رفتیم.

وی افزود: یکسری پرونده داریم که به هر حال اصحاب رسانه و هواداران به دلیل عدم جذابیتش، در جریان نبودند. برخی پرونده‌ها را هم نمی‌توانیم اعلام کنیم چون باید الزامات آنها رعایت شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده محکومیت مربوط به پرونده شستا اظهار کرد: ما در مسیر پرونده‌های مختلف ناگهان با خبری مبنی بر گرفتن سه دانگ ساختمان از سوی شستا مواجه شدیم. در همان فضای مجازی فیلم‌هایی را دیدیم که آقایان گفتند ما مطالبات خود را گرفته‌ایم. سپس آقای سمیعی (مدیرعامل پرسپولیس) پیگیر شد که فدراسیون گفت مشکل خاصی وجود ندارد.

حسین پور خاطرنشان کرد: سپس موضوع را پیگیر شدیم و فهمیدیم اسنادی وجود دارد که کاملاً متعلق به پرسپولیس است. بعداً عنوان شد شستا سه دانگ سند را به نام خود زده است. الان اگر از ما بپرسند سه دانگ پرسپولیس به نام شستا شده است می گویم واقعاً چیزی نمی دانم. چون فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. مدارکی که من می بی نم این است که شش دانگ سند متعلق به پرسپولیس است و به فدراسیون فوتبال تعلق ندارد که شستا بگیرد.

حسین پور راجع به اشتباه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس در نحوه نوشتن مطلب اعزامی پرسپولیس به گوا هند گفت: می گویم اشتباهی شده است. صرفنظر از اینکه آن پست اشتباه بوده است و پاک شد ما معذرت خواهی کردیم ولی هندی‌ها نپذیرفتند. به هر حال لایحه دفاعی باشگاه برای AFC ارسال شد. در این خصوص مورد به مورد از سوی باشگاه پرسپولیس برای عذرخواهی انجام شد. به ما گفتند لایحه دفاعی ناخواناست و دوباره آن را فرستادیم. به هر حال باید منتظر این موضوع باشیم.

وی درباره جزئیات پرونده‌های شجاع خلیل زاده و آنتونی استوکس گفت: در برخی پرونده‌ها نمی‌توانیم وارد جزئیات شویم. درباره استوکس دعوایی را مطرح کردیم و آن را پیگیر شدیم.

۲۵۶ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پارسا IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    28 1
    از وقتی پای این تیمهای حقوقی به باشگاهها باز شده باشگاه مشکلاتش بیشتر شده .نمیدونم اصلا اینها از حقوق چیزی میدونن یا فقط یکسری جزوه حفظ کردن پول به جیب میزنن و به باشگاه ضرر میرسونن.
  • مهدی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    20 0
    لایحه دفاعی ناخواناست؟؟؟!!! مگه با دست نوشته شده مگه تایپ نشده؟؟؟ یا شاید مشکل گرامری داره!!! در این صورت وا ویلا...
    • ناشناس IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      1 1
      نخیر اونا دنبال هر بهانه ای هستن که همه چیزو به نفع تیمای دیگه کنن فردا میان میگن خیس بود پاره شد
  • محمد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 1
    منظور از ناخوانا احتمالا غلط املائی و گرامری بوده که قابل درک برای afc نبوده
  • سعیده IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 0
    عاقل آنست که اندیشه کند پایان را..... متاسفانه ضعف مدیریت در تمام عرصه های ورزشی وغیره مسبب این وقایع میشه، کاش در ابتدا امر مدیریت در دست آدم های کاردان بود
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    3 2
    خب خب الان وقتشه ویزیرخارجمون بااون عراقچی برن هند ازدل هندیابه هرقیمتی شده دربیارن آخه سوگولی دولت درخطره